همه بخش های دانشگاه فردوسی از 14 تیر به مدت یک هفته تعطیل شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای بیان کرد که همه بخش های این دانشگاه از 14 تیر به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

همه بخش های دانشگاه فردوسی از 14 تیر به مدت یک هفته تعطیل شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل در کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در پی تعطیلی مشهد از 14 تیر به دلیل گسترش کرونا، روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای گفت که همه بخش های این دانشگاه از شنبه، 14 تیر به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است:

بدین وسیله به اطلاع کلیه دانشگاهیان محترم دانشگاه فردوسی مشهد می رساند بنا به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به شرایط بحرانی مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد در کلیه بخش ها از روز شنبه 14 تیرماه 1399 به مدت یک هفته تعطیل می باشد. در ضمن گفتنی است بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا تمامی مراکز آموزشی استان اعم از دانشگاه ها، مدارس، مهدکودک ها و کتابخانه ها نیز در مدت ذکر شده تعطیل خواهند بود.

روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد ضمن اعلام این مصوبه از کلیه همکاران و دانشجویان محترم خواهشمند است به منظور پیشگری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و خانواده و تمامی شهروندان، حتی الامکان از تردد های غیرضروری در محیط های عمومی پرهیز نموده و در کنار خانواده خود در منزل بمانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 494

به "همه بخش های دانشگاه فردوسی از 14 تیر به مدت یک هفته تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه بخش های دانشگاه فردوسی از 14 تیر به مدت یک هفته تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید