واکنش عجیب به مهاجرت خواهران ورزشکار ایران ، پدر آنها به من قول بازگشت داده اما...

به گزارش بی نهایت اس ام اس، رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی توضیحات متفاوتی در مورد مهاجرت دو خواهر وزنه بردار ایران داده است.

واکنش عجیب به مهاجرت خواهران ورزشکار ایران ، پدر آنها به من قول بازگشت داده اما...

به گزارش خبرنگاران غزل و غزاله حسینی خواهران دوقلوی وزنه برداری ایران که قبلا هم عضو تیم وزنه برداری نوجوانان دختر ایران بودند، تصمیم گرفتند به صورت خانوادگی به نیوزلند مهاجرت نمایند.

آن ها به اردوی تیم ملی وزنه برداران زنان ایران هم دعوت شدند که البته از حضور در اردو سرباز زدند که به نظر می رسد به تصمیم شان برای مهاجرت بازمی شود.

غزاله و غزل حسینی در وزنه برداری نوجوانان قهرمانی دنیا 2021 عربستان عضو تیم ملی ایران بودند که غزاله چهارم شد اما توانست مدال برنز دوضرب را بگیرد و غزل در رده هشتم نهاده شد.

با این وجود هیئت وزنه برداری استان خراسان این خبر را تکذیب می نماید و معتقد است این سفر به صورت خانوادگی اجرا شده و این خانواده هیچ برنامه مهاجرتی درحال حاضر ندارند.

امین بزرگ خانی رئیس هیات وزنه برداری خراسان در مورد مهاجرت خواهران حسینی گفت: طی تماسی که با پدر غزل و غزاله حسینی داشتم ایشان به ما این اطمینان را دادند که این سفر صرفا جنبه تفریحی داشته و نهایتا تا 2 یا 3 هفته دیگر به ایران برمی گردند.

وی در مورد اینکه چرا در آخرین اردوی تیم ملی که خواهران حسینی دعوت شدند، شرکت نکردند، بیان نمود: این تصمیم براساس مسائل شخصی آن ها بوده و ربطی به اتفاق الان ندارد.

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی که با شهرآرانیوز صحبت نموده، در انتها هم گفت: البته باید بگویم که مهاجرت در برنامه های این دو ورزشکار است، اما قطعا این اتفاق در این سفر نمی افتد و نهایتا تا 3 هفته دیگر این خانواده به کشور بازخواهند گشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1620

به "واکنش عجیب به مهاجرت خواهران ورزشکار ایران ، پدر آنها به من قول بازگشت داده اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب به مهاجرت خواهران ورزشکار ایران ، پدر آنها به من قول بازگشت داده اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید