چگونه تلفن ابری (Hosted PBX) به مقیاس پذیری سازمان شما یاری می نماید؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مقیاس پذیری توانایی همگام شدن یک سیستم، زیرساخت و یا فرآیند با تغییرات به گونه ای مؤثر است.

چگونه تلفن ابری (Hosted PBX) به مقیاس پذیری سازمان شما یاری می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام رسپینا، برای یک کسب وکار، مقیاس پذیری بدان معنی است که سیستم ها و فرآیندها آمادگی تطبیق خود با رشد و یا کوچک شدن سازمان را داشته باشند. در واقع همه چیز در سازمان، از ارتباطات گرفته تا بازاریابی، باید مقیاس پذیر باشد؛ اما مسئله مهم این است که در هنگام رشد و یا کوچک شدن، اولویت و تمرکز سازمان باید بر کدام بخش باشد؟

یکی از مهم ترین عواملی که مانع از مقیاس پذیری یک سازمان می گردد، سیستم ارتباطات سازمان و محدودیت های به روزرسانی تجهیزات و زیرساخت است. هزینه و زمانی که سازمان باید صرف کند تا زیرساخت های خود را با فرایند تغییرات سازمان همگام کند، بسیار زیاد است و واقعیت این است که بیشتر شرکت ها منابع و بودجه لازم را برای این تغییرات در زیرساخت های خود ندارند. بنابراین انتخاب یک سیستم ارتباطی با قابلیت مقیاس پذیری بالا و مقرون به صرفه، همیشه یکی از دغدغه های سازمان ها است.

فناوری های مبتنی بر ابر اغلب بهترین راهکار برای این مسئله است. رایانش ابری یک رویکرد جدید برای زیرساخت های فناوری اطلاعات و گامی منطقی در جهت استفاده بهتر از منابع است. به عبارت ساده تر، رایانش ابری به معنای ذخیره و دسترسی به داده ها به وسیله اینترنت به جای سخت افزارهای پیچیده و سرور است. همین حذف سخت افزار پیچیده و سرور، قابلیت توسعه پذیری و مقیاس پذیری را برای سازمان فراهم می آورد.

یکی از راه های بهره بردن از این فناوری، سیستم تلفن ثابت سازمانی (VoIP) مبتنی بر ابر است که نه تنها می تواند احتیاجهای متغیر یک کسب وکار به سیستمی انعطاف پذیر و مقیاس پذیر را برآورده کند بلکه راهکار ارتباطی مقرون به صرفه تری به نسبت تلفن های سنتی است.

تلفن ثابت سازمانی ابری، در واقع نسل جدید تلفن ثابت سازمانی است که بر بستر اینترنت کار می نماید. مقیاس پذیری ارائه شده در تلفن های مبتنی بر ابر، این اطمینان را می دهد که سازمان ها قادر باشند هر زمان که بخواهند، در کمترین زمان به تعداد داخلی های سازمان خود اضافه و یا از آن کم نمایند.

این سیستم تلفن، با انواع وسایل ارتباطی قابل استفاده است و برای بهره بردن از آن احتیاج به هیچ گونه تجهیزات و سروری وجود ندارد؛ بنابراین هر زمان که سازمان بخواهد بدون نگرانی از هزینه و زمانی که باید صرف کند تا تغییرات موردنظر در زیرساخت سرویس اعمال گردد، می تواند تمامی تنظیمات مانند اضافه یا کم کردن تعداد داخلی ها و پیکربندی ها را با استفاده از پنل مدیریت و در کمتر از یک دقیقه انجام دهد و احتیاج به اعمال تغییرات در زیرساخت نیست.

نکسفون اولین تلفن سازمانی (VoIP) مبتنی بر سرورهای ابری رسپینا است و این امکان را برای کسب وکارها فراهم می نماید تا با کمترین هزینه و هر زمان که احتیاج باشد تعداد داخلی ها و همزمانی های خود را با چند کلیک ساده تغییر دهند.

لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون و مشاوره رایگان این فرم را تکمیل کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 97

به "چگونه تلفن ابری (Hosted PBX) به مقیاس پذیری سازمان شما یاری می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه تلفن ابری (Hosted PBX) به مقیاس پذیری سازمان شما یاری می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید