کاشت ناخن برای بچه ها هم مد شد!

به گزارش بی نهایت اس ام اس، فرزندان در دوره های مختلف زندگی، سعی در تقلید از رفتار بعضی از افراد و به ویژه والدین خود دارند.

کاشت ناخن برای بچه ها هم مد شد!

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از دانشجو، این مدل رفتاری در دوره کودکی هم در بچه ها به چشم می خورد و این والدین هستند که باید به دور از هر گونه تنش و درگیری شرایط را طوری مهیا نمایند که بچه ها با کمترین آسیبی این دوران را پشت سر بگذارند.

علاوه بر علاقه طبیعی بچه ها به شبیه سازی خود به والدینشان در بعضی از رفتارها و برخوردها، گاهی این خود والدین هستند که متاسفانه اصرار دارند که کودک خردسال خود را با وجود سن و سال کم و شرایط خاصی که دارد جهت انجام بعضی کارها ترغیب نمایند.

آرایش کردن بچه ها دختر و علاقه آن ها به استفاده از لوازم آرایشی مادر موضوع مهمی نیست اما عدم مدیریت صحیح مادران و وجود محدودیت های سفت و سخت برای بچه ها، نتایج ناخوشایند و تلخی را به بار می آورد و این مادران هستند که باید به گونه ای رفتار نمایند که حساسیت کودک را بیش از پیش برانگیخته نسازند.

از نظر اغلب روانشناسان حوزه کودک، مادر با کودک کم سن و سالی که به آرایش کردن و استفاده از لوازم آرایشی مادر علاقه مند است باید رفتاری عادی و طبیعی داشته باشد و فراموش نکند که لحاظ کردن محدودیت های متعدد، حس تلافی در کودک برای دوره نوجوانی و جوانی را در او ایجاد خواهد نمود.

از آرایش کردن بچه ها که بگذریم طی روزهای اخیر تصاویری از کاشت ناخن و آرایش ویژه ناخن در بچه ها کم سن و سال در شبکه های مجازی منتشر شده است.

کم سن و سالی بچه ها و نحوه آرایش ناخن در تصاویر مذکور به گونه ای است که به نظر می رسد بیشتر از آنکه به دلخواه خود کودک صورت گرفته باشد، مادر کودک مشتاق انجام چنین کاری بوده است.

جدای از عوارض کاشت ناخن که بزرگترها نیز از آن در امان نیستند و نمیتوان از بعد سلامت جسمی آن در بچه ها عبور کرد، بعد روانشناسی و روانی این قبیل کارها نیز قابل چشم پوشی نبوده و پیش از آنکه در جامعه عادی گردد، باید مورد احتیاج و آنالیز قرار بگیرد.

بچه ها دنیای بی حاشیه و بی آلایشی دارند که هیچ یک از دوران زندگی شباهتی به آن ندارد و آرزوی بسیاری از بزرگترها که سالهاست از این دوران خوب و پرنشاط عبور نموده اند، تجربه دوباره آن روزهای بی دغدغه و شاد است.

والدین باید اجازه بدهند که بچه ها در دوره کودکی از شور و نشاط و هیجان این دوران بهره مند شوند و تا جای ممکن پای بچه ها را در این دوران به دنیای پر دردسر بزرگترها باز ننمایند.

ژلیش ناخن و کاشت ناخن برای بچه ها جذابیت خاصی که برای مادران آن ها دارد را نخواهد داشت و تنها عوارض جسمانی و روانی این کار را برای بچه ها به جا خواهد گذاشت.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 965

به "کاشت ناخن برای بچه ها هم مد شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت ناخن برای بچه ها هم مد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید