کمیته ملی المپیک به شنا هم امید داشته باشد، بدتر از فوتبال نیستیم

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مهدی انصاری در مصاحبه با خبرنگاران درباره فرایند آماده سازی تیم شنا برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: در حال حاضر به صورت غیر متمرکز تمرینات را در تهران زیر نظر حضرتی دنبال می کنم. سایر شناگران نیز در شهرهای خود مشغول تمرین هستند. قرار است اواخر اسفند ماه به مسابقات کسب سهیمه اعزام شویم. با توجه به وضع مالی فدراسیون معین نیست به کدام مسابقه اعزام خواهیم شد.

کمیته ملی المپیک به شنا هم امید داشته باشد، بدتر از فوتبال نیستیم

ملی پوش شنا ایران ادامه داد: شرایط اصلا خوب نیست، آن چیزی که تحت کنترل مربیان و شناگران می باشد خوب است، حضرتی و مهری هرچه در توان دارند انجام می دهند. خودمان هستیم و حمایت خاصی نداریم.

وی افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سهمیه المپیک را کسب کنیمف قول نمی دهیم. شرایط باید المپیکی باشد. اگر انتظار کسی سهمیه المپیک دارند باید فضای آماده سازی را نیز المپیکی کنند نه اینکه فقط اسمش حمایت باشد.

انصاری ادامه داد: شناگر قزاق، قهرمان المپیک ریو در مسابقه اخیر خود 6 ثانیه بالای رکوردش را زده است اما کسب روی آن فشار نمی آورد چون می دانند یک شناگر همیشه در اوج و پیک نیست. متاسفانه در ایران افرادی که ایران اطلاعات و آگاهی ندارند به راحتی قضاوت می کنند و همین کار را برای شناگران سخت می کند. هرچند که ما توجهی نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم.

ملی پوشان شنا با گلایه از حمایت ها از تیم فوتبال امید برای کسب سهمیه و ناکامی پس از 44 سال گفت: همه ورزشکاران از این شرایط شاکی هستند، همه چیز برای فوتبال است. یک دهم حمایت های فوتبال را برای هیچ یک از رشته های المپیکی و حتی مدال آور مانند کشتی و تکواندو هزینه نمی کنند.

انصاری در انتها گفت: از تمام کسانی که مارا همراهی کردند تشکر می کنم. رضوانی در حد توان حداقل ها را برای شناگران تامین کرده است. امیدوارم کمیته ملی المپیک نیز به شنا نظری داشته باشد و به ماهم امید داشته باشد. بدتر از فوتبال که نیستیم از مرحله گروهی حذف شویم. جالب است که فوتبال در صورت برد، باخت و تساوی پاداش هایش را می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 107

به "کمیته ملی المپیک به شنا هم امید داشته باشد، بدتر از فوتبال نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ملی المپیک به شنا هم امید داشته باشد، بدتر از فوتبال نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید