گشت زنی مشترک ترکیه و روسیه در ادلب برای بار پنجم

به گزارش بی نهایت اس ام اس، نیروهای نظامی ترکیه و روسیه برای پنجمین بار از زمان اجرای توافق آتش بس گشت زنی مشترک انجام دادند.

گشت زنی مشترک ترکیه و روسیه در ادلب برای بار پنجم

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع ترکیه امروز (سه شنبه) با انتشار تصاویری از انجام پنجمین گشت مشترک با روسیه در استان ادلب اطلاع داد.

به نوشته وبگاه عربی 21، وزارت دفاع ترکیه در صفحه توئیتر خود نوشت که این گشت مشترک با همراهی نیروهای زمینی و هوایی دو کشور در بزرگراه ام-4 صورت گرفت.

چهارمین گشت مشترک دو کشور در منطقه کاهش تنش در ادلب در 27 فروردین گذشته صورت گرفت.

وبگاه سوری عنب بلدی نیز در این باره نوشت که این گشت زنی از روستای الترنبه تا شهرک النیرب در جنوب شرق ادلب صورت گرفت و همچون گشت های سابق مختصر و کوتاه بود.

طبق توافق ترکیه و روسیه در پنجم مارس گذشته (15 اسفند 1398) آتش بس در مناطق درگیری در ادلب برقرار شد و طرفین بر سر راه اندازی گشت زنی مشترک در منطقه کاهش تنش به توافق رسیدند و از آن موقع تا کنون پنج مرتبه این گشت زنی صورت گرفته است. اقدامی که با کارشکنی تروریست های وابسته به ترکیه همراه شده و تروریست ها با تجمع در مقاطع مختلف بزرگراه بارها مانع عبور خودروهای گشتی شده اند.

وزارت دفاع ترکیه روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام نمود که عملیات های امنیتی و صلح بانی آنها در کشورهای سوریه، لیبی و شرق دریای مدیترانه همچنان ادامه خواهد داشت. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 370

به "گشت زنی مشترک ترکیه و روسیه در ادلب برای بار پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت زنی مشترک ترکیه و روسیه در ادلب برای بار پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید