4 مکان دیدنی استانبول در تابستان، تفریحات استانبول در تابستان

به گزارش بی نهایت اس ام اس، جاذبه های استانبول در تابستان، سفر به استانبول در تابستان : تفریحات استانبول در تابستان

استانبول ترکیه درواقع شهر توریستی زیبا ایست که در هر 4 فصل از سال بخصوص در فصل تابستان توریستان زیادی برای بازدید از اماکن دیدنی، تاریخ و طبیعی آن می فرایند، در طول تابستان ، در استانبول از جمله شهر زیبای ترکیه اگرچه گرم است اما زمانی مناسب برای لذت بردن از انوع تفریحات مهیج در محوطه باز، سواحل و اماکن توریستی و دیدنی ترکیه است. با سفر به استانبول در طول تابستان در یکی از رستوران های ساحلی بسفر غذایی لذیذ نوش جان کنید و خستگی جان را با یک فنجان قهوه ترک در یکی از کافه های خوب استانبول از جان به در کنید.

4 مکان دیدنی استانبول در تابستان، تفریحات استانبول در تابستان

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

1.مسجد ایاصوفیه استانبول ترکیه از دیدنی های استانبول در تابستان

در طول سفر به استانبول در طول تابستان حتما مقصد اول خود را مسجد ایاصوفیه ترکیه قرار دهید، ایا صوفیه یکی از مهم ترین و شگفت انگیزترین اماکن مذهبی جهانست که به مدت 1000 سال عظیم ترین کلیسای جهان بوده و پس از آن الگو و طرح مساجد بیشمار عثمانی بوده است. این مسجد دیدنی با موزاییک های طلایی و معماری بیزانس زیبا شده است.

همه چیز درباره ایاصوفیه : ایاصوفیه از اماکن دیدنی پر بازدید استانبول ترکیه

2.مسجد آبی استانبول ترکیه از دیدنی های استانبول در تابستان

درست روبه روی ایاصوفیه در محوطه پارکی زیبا و دیدنی مسجد آبی نمایان است. مسجد آبی بیش از 1000 سال بعد از ایاصوفیه ساخته شد و دارای یک گنبد بسیار عظیم، یک گنبد نیمه و 6 مناره بلند است. مسجد آبی به علت سرامیک کاری آب یرنگ بسیار زبا و معماری شگف انگیز تاریخی اش در میان اهالی و توریستان تور ترکیه محبوب است.

3.کاخ توپکاپی استانبول ترکیه از دیدنی های استانبول در تابستان

کاخی بسیار مجلل و زیبا در استانبول ترکیه که در طول 4 قرن صندلی تخت سلطنتی عثمانی و خانواده سلطنتی عثمانی بوده و در آن 25 سلطان عثمانی سلطنت نموده اند. در طول روزهای تابستانی یک روز گرم و خوش را در کاخ توپکاپی سپری کنید حتمنا بازدید از کاخ با شکوه و معماری شگفت انگیز 4 قرن شمنا را حیرت زده خواهد نمود. گشت و گذار و بازدید از بخش های مختلف کاخ توپکاپی حتما در طول سفر به استانبول خاطره ای منحصر به فرد خواهد بود.

4.تنگه بسفر استانبول ترکیه از دیدنی های استانبول در تابستان

تنگه بسفر تنها تنگه در جهانست که در بین دو قاره، قاره آسیا و اروپا، قرار گرفته است. چند کاخ معروف استانبول نظیر کاخ چراغان و دولما باغچه، ویلاها، خانه موزه زکی پاشا، مسجد زیبای اورتاکوی و قلعه های سنگی در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارند و زیبایی طبیعی این تنگه در جهان زبان زد است. علاوه بر این، در طول تابستان نباید بسفر را از دست داد، تفریحات تابستانی و قایق سواری در بسفر از تجربه منحصر به فردی خواهد بود که برای سالها در خاطران ثبت خواهد شد.

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1113

به "4 مکان دیدنی استانبول در تابستان، تفریحات استانبول در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مکان دیدنی استانبول در تابستان، تفریحات استانبول در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید