گواهینامه های عملکرد برای تصفیه خانه های آب اهر و هشترود صادر شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرگزاری خبرنگاران-بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از طریق شرکت آبفای استان و شرکت مهندسی آبفای کشور تصفیه خانه های آب اهر و هشترود پیروز به کسب گواهی نامه عملکرد با درجه عالی شدند.

گواهینامه های عملکرد برای تصفیه خانه های آب اهر و هشترود صادر شد

به گزارش دفتر روابط عمومی آب و فاضلاب استان ، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با هدف تأمین و توزیع پایدار آب شرب سالم و بهداشتی، همواره بر توسعه زیرساخت های تصفیه و آبرسانی شهری و روستایی احتمام ورزیده است و تصفیه خانه های زیر نظر شرکت با بالاترین استاندارد های ملی به ارایه خدمات میپردازند. در این راستا گواهینامه های عملکرد برای تصفیه خانه های آب اهر و هشترود از سوی معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور صادر شد.

مهمترین مبانی و شاخص های ارزیابی این گواهینامه شامل عملکرد پایبندی و به کارگیری دستورالعمل های ابلاغی از طریق شرکت مهندسی آب و فاضلاب، حضور مستمر پرسنل تصفیه خانه در دوره های آموزشی بهره برداری و نگهداری، نحوه بهره برداری از بخش های مختلف تصفیه خانه است و عملکرد تصفیه خانه های اهر و هشترود در این موارد عالی ارزیابی شده است.

تصفیه خانه اهر از سال 1381 فعال است و ظرفیت در حال بهره برداری در زمان صدور این گواهینامه 455 لیتر بر ثانیه است و تصفیه خانه هشترود نیز از سال 1385 آغاز بهره برداری نموده است و ظرفیت در حال بهره برداری آن در زمان صدور گواهینامه 120 لیتر بر ثانیه است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1441

به "گواهینامه های عملکرد برای تصفیه خانه های آب اهر و هشترود صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهینامه های عملکرد برای تصفیه خانه های آب اهر و هشترود صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید