تور چین ارزان: ییلی، دره افسونگر شکوفه های زردآلو در چین

به گزارش بی نهایت اس ام اس، دره شکوفه های افسونگر در چین

در شمال غربی چین و در استان Xinjiang و در شمال غربی ترین قسمت این استان، دره ای حیرت آور به نام ییلی (Yili) نهفته است. شاید خیلی دوردست باشد اما اگر بدانید تا چه میزان ای شگفت انگیز است، از خرید تور چین و بازدید از این دره افسونگر هیچ درنگی نمی کنید. اگر باور ندارید کافی است تصاویر گرفته شده از این دره که خبرنگاران در زیر برایتان آماده نموده است را ببنید تا خودتان قضاوت کنید:

تور چین ارزان: ییلی، دره افسونگر شکوفه های زردآلو در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این دره درست در استان Xinjiang و در نزدیکی مرز قزاقستان قرار گرفته است و سالهاست افراد خوش ذوقی که در پی حتی لحظه ای تماشا این دره هستند را به خود جذب می نماید: دریایی از شکوفه های زردآلوی صورتی و سفید که هر سال در فصل بهار آنجا را غرق در زیبایی می نمایند.

این شهر، بزرگترین جنگل زردآلو را در سراسر این استان دارد و فصل پیک و تماشای این دره از ماه ژوئن تا سرانجام سپتامبر است. پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد سفر به چین را دارید، کمی دوری راه را تحمل کنید و از این دره تماشا کنید. مطمئن باشید ارزشش را دارد.

خیلی ها زمانی که صحبت از شکوفه ها می گردد یاد شکوفه های گیلاس ژاپن می افتند اما با تماشا این دره متوجه می شوید که کشور زیبای چین هم حرف های زیادی برای گفتن در فصل بهار و مخصوصا در هنگام به بار نشستن شکوفه ها دارد فقط با این تفاوت که به جای شکوفه های گیلاس شکوفه های زردآلو می روید.

با باز شدن شکوفه ها، این دره به مقدار ای زیبای می گردد که ناخودآگاه هر چشمی را به طرف خود خیره می نماید.

این شهر و در واقع روستا، همانطور که گفته شد یک جای دوردست در یکی از استان های چین است که کمتر کسی آن را می شناخت اما به لطف شکوفه های زردآلو بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

نام این دره بصورت ییلی، لی و یینینگ هم تلفظ می گردد.

بیشتر مردم، چین را با دیوار چین و شهر ممنوعه و مکان هایی مانند این ها می شناسند و یادشان می رود که تاریخ و تنوع فرهنگی بسیار زیادی در مناطقی دورتر مثل ییلی وجود دارد.

وقتی در این روستا قدم می زنید، با مردمانی از مغولستان و قزاقستان هم روبرو می شوید چون این کشورها در نزدیکی ییلی قرار دارند.

ییلی یک الماس دیده نشده توریستی است که باید مورد توجه گردشگران بین المللی قرار بگیرد تا بتواند رشد کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1382

به "تور چین ارزان: ییلی، دره افسونگر شکوفه های زردآلو در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: ییلی، دره افسونگر شکوفه های زردآلو در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید