7 تا اقلام چاپی ضروری برای آغاز بازاریابی کسب وکارهای کوچک

به گزارش بی نهایت اس ام اس، همه میدانند که بازاریابی ابزاری عالی برای افزایش فروش و افزایش آگاهی از برند در بین مشتریان بالقوه است. افزایش فروش شما بخش مهمی از تجارت تان را تشکیل میدهد ، چه تازه کار خود را آغاز نموده باشید و چه یک تجارت جاافتاده و سوداور داشته باشید.

7 تا اقلام چاپی ضروری برای آغاز بازاریابی کسب وکارهای کوچک

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مهم نیست که چه نوع بازاریابی را انتخاب می کنید ، چراکه ناگزیر هستید برای افزایش فروش خود و انجام تبلیغات موثر مقداری پول هزینه کنید. روشهای مختلفی برای بازاریابی کسب و کارتان وجود دارد. انواع تبلیغات ممکن است در اشکال چاپی ، آنلاین یا به وسیله تعاریف دهان به دهان انجام شوند.

بیشتر بخوانید : بهترین چاپخانه ایران کجاست ؟

بازاریابی چاپی چیست؟

بازاریابی چاپی یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین انواع بازاریابی ها است. این نوع تبلیغات به صورت چاپی (مجلات ، روزنامه ، چاپ بروشور ، جزوات ، چاپ کاتالوگ ، چاپ کارت ویزیت، برچسب، پوستر و حتی نامه های شخصی ارسال شده به وسیله پست انجام می گردد.

به عنوان یک استراتژی قابل اعتماد در بازاریابی، رسانه های چاپی توانایی دو برابر کردن، حتی سه برابر کردن فروش شما را دارند و تجارت شما را به مرحله بعدی سوق می دهند. اگرچه ظهور بازاریابی آنلاین باعث کاهش محبوبیت بازاریابی چاپی شده، اما هنوز هم این نوع بازاریابی یکی از مطمئن ترین راه ها برای پیشرفت مشاغل شماست.

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید ، به احتمال زیاد با بعضی محدودیت های بودجه روبرو میباشید. با این حال، شما می توانید با بودجه اندکی، از مزایای رسانه های چاپی بهره ببرید. در زیر نکاتی برای مشاغل کوچکی عنوان شده که به دنبال ایده های بازاریابی مناسب و مقرون به صرفه ای هستند

بیشتر بخوانید : 10 چاپخانه برتر چاپ کارت ویزیت در ایران

1. کارت ویزیت

کارت های ویزیت یکی از قدیمی ترین راه ها برای معرفی مشاغل و کسب و کارها به مردم هستند. سرمایه گذاری برروی کارت های ویزیت یک سرمایه گذاری معقول است زیرا باعث افزایش قابلیت اطمینان و اعتماد شما در بین مشتریان خواهد شد. داشتن کارت ویزیت می تواند تجارت شما را حرفه ای تر جلوه دهد. علاوه بر این، کارت ویزیت یک راهکار مناسب است که باعث می گردد مشتری کسب و کار شما را به یاد بیاورد.

بیشتر بخوانید : 10 چاپخانه برتر چاپ تراکت در ایران

2. تراکت

سادگی و قیمت مناسب چاپ تراکت، انها را به یکی از پر کاربردترین رسانه های چاپی تبدیل نموده. چاپ فلایر به جوهر یا کاغذ زیادی احتیاج ندارد. علاوه براین این آگهی ها حاوی جزئیات دقیق و مختصری در خصوص کسب و کار شما هستند. همچنین ، شما می توانید یک طراح گرافیک را استخدام کنید تا طرحی را تهیه کند که بتوانید ان را روی کاغذ با کیفیت بالا چاپ نمایید.

اگر بودجه کمی دارید ، می توانید یک طرح ساده را انتخاب نموده و آن را روی کاغذ سیاه و سفید چاپ کنید. توزیع فلایرها می تواند به شما این امکان را بدهد تا تعامل چهره به چهره ای را با مشتریان بالقوه تان برقرار نمایید و به آنها بگویید که تجارت شما چه خدماتی را به انها ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید : 10 چاپخانه برتر چاپ بروشور در ایران

3. بروشور و دفترچه های راهنما

در مقایسه با آگهی ها، چاپ بروشور می تواند اطلاعات بیشتری را در خصوص شغل شما در اختیار مشتریان قرار دهند. حتی اگر بروشورها نسبتاً کوچک و جمع و جور باشند، می توانند به دلیل چند صفحه ای بودن، جزئیات بیشتری را در خصوص شغل شما و خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید، قیمت محصولاتتان و سایر مشخصات آنها در خود جای دهند. علاوه براین آنها می توانند حاوی اطلاعات تماس شما باشند.

گذشته از بروشورها، شما می توانید دفترچه های سفارشی ای را نیز برای تجارت خود تهیه نمایید. این دفترچه ها می توانند اطلاعات بیشتری را در خصوص شغل شما در اختیار مشتریان قراردهند و همچنین حاوی عکس ها و توضیحات مفصلی باشند. علاوه بر میزان اطلاعاتی که این دفترچه ها می توانند در اختیار مشتریان قرار دهند، می توانند مقرون به صرفه نیز باشند. شما می توانید آنها را به صورت پستی یا شخصی توزیع کنید یا انها را در مغازه خود یا در نمایشگاه ها در اختیار مشتریانتان قرار دهید

بیشتر بخوانید : 10 چاپخانه برتر چاپ کاتالوگ در ایران

4. برچسب

چاپ برچسب و لیبل قطعاً مقرون به صرفه تر هستند چراکه با هزینه کمی فراوری می شوند و می توانند اطلاعات و ادرس شما را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهند. از آنجا که برچسب ها می توانند در اشکال، رنگ ها، اندازه ها و طرح های مختلفی به بازار عرضه شوند ، می توانند راهی برای بیان شرکت شما به شیوه ای منحصربفرد باشند. گذشته از همه این مزایا، برچسب ها کاملاً مفید هستند و فضای زیادی را نیز همانند بروشورها و دفترچه ها اشغال نمی نمایند، بنابراین می توانید آنها را در هر مکانی با خود ببرید.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

5. لوازم التحریر و هدایای تبلیغاتی

معمولا بر روی لوازم التحریر و هدایای تبلیغاتی هر شرکتی نام و آرم تجاری آن شرکت چاپ می گردد. داشتن لوازم التحریر شرکتی یک روش هوشمندانه و کارآمد برای تبلیغ مشاغل شماست.

گذشته از اینکه کسب و کار شما از این طریق حرفه ای تر به نظر میرسد ، لوازم التحریر شرکتی برند شما را تقویت نموده و تاثیری ماندگار بر روی مشتریان شما می گذارند. با ارائه چنین لوازم التحریری، مشتریان شما هر بار که از انها استفاده نمایند به یاد شرکت شما خواهند افتاد.

بیشتر بخوانید : 50 ایده خلاقانه پوستر در سال 2020

6. پوستر

پوسترها علاوه بر مقرون به صرفه بودن، به مدت طولانی ای نیز در معرض دید قرار خواهند داشت. پوسترها جذاب و چشم نواز هستند و به خصوص هنگامی که انها را در مکان های استراتژیکی قرار دهید ، می توانید فروش خود را به راحتی افزایش دهید.

پوسترها را در مناطق شلوغی مانند ایستگاه ها یا مراکز شهر قرار دهید. نصب پوسترهای شما در این مناطق می تواند شانس این را که افراد بیشتری با برندتان اشنا شوند افزایش دهد. اطمینان حاصل کنید که پوستر شما از طراحی و رنگی ساده و خلاقانه ای بهره میبرد چرا که در این صورت تأثیر آن بر مصرف نمایندگان صدچندان خواهد بود

بیشتر بخوانید : بهترین فروشگاه خرید سازه های نمایشگاهی کجاست ؟

7. استند وسازه های نمایشگاهی

هنگامی که می خواهید تاثیر چشمگیری بر مخاطبین خود بگذارید میتوانید از بنرهای ایستاده یا بنرهای پاپ اپ استفاده نمایید. تنها چیزی که بدان احتیاج دارید یک فضای عمودی در نمایشگاه ها و همایش ها است تا بتوانید بنرتان را در انجا نصب نمایید. اگرچه هزینه این بنرها ممکن است کمی بیشتر از سایر رسانه های چاپی باشد، اما انها ماندگاری طولانی دارند و لذا به مدت طولانی تری در معرض دید خواهند بود.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 848

به "7 تا اقلام چاپی ضروری برای آغاز بازاریابی کسب وکارهای کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 تا اقلام چاپی ضروری برای آغاز بازاریابی کسب وکارهای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید