آماده سازی ظرفیت 3500 نفری اسکان در خوابگاه های علامه ، بازسازی و تجهیز خوابگاه ها در شرایط کرونایی خبرنگاران

به گزارش بی نهایت اس ام اس، معاون دانشجویی دانشگاه علامه از آماده سازی ظرفیت 3500 نفری اسکان در خوابگاه های برای سال تحصیلی آینده اطلاع داد.

آماده سازی ظرفیت 3500 نفری اسکان در خوابگاه های علامه ، بازسازی و تجهیز خوابگاه ها در شرایط کرونایی خبرنگاران

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعمیر و تجهیز خوابگاه های این دانشگاه گفت: یکی از خوابگاه های دانشگاه علامه به دلیل فرسودگی غیر فعال شده بود که اخیرا با سه هدف آموزشی، اقامتی و فرهنگی بازسازی کامل شد.

وی اضافه نمود: بقیه خوابگاه نیز کاملا بازسازی و به سازی شده و کاملا آماده اسکان شده و آماده ایم که اگر کرونا به سرانجام رسید از مهرماه بتوانیم پذیرای دانشجویان در خوابگاه باشیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه اضافه نمود: در حال حاضر خوابگاه های علامه 3500 ظرفیت اسکان دارد که اگر کرونا بخواهد ادامه پیدا کند و خوابگاه ها بازگشایی گردد نهایتا می توانیم ظرفیت را به یک چهارم کاهش دهیم.

وی اضافه نمود: اگر ستاد ملی کرونا دستور بازگشایی بدهد، ناچاریم این کار را انجام دهیم اگر به حالت عادی برگردیم اسکان را مانند قبل انجام می دهیم.

لطیفی در مورد افزایش ظرفیت خوابگاه ها گفت: یک بخشی را در خوابگاه ها برای دانشجویانی که آماده دفاع از سرانجام نامه هستند و احتیاج به اسکان موقت دارند، نوسازی کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 912

به "آماده سازی ظرفیت 3500 نفری اسکان در خوابگاه های علامه ، بازسازی و تجهیز خوابگاه ها در شرایط کرونایی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی ظرفیت 3500 نفری اسکان در خوابگاه های علامه ، بازسازی و تجهیز خوابگاه ها در شرایط کرونایی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید