اعلام مراکز فعال اهدای خون تهران در ایام نوروز

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تهران (پانا) - مدیرکل انتقال خون استان تهران از فعالیت 8 مرکز اهدای خون در ایام تعطیلات نوروز اطلاع داد.

اعلام مراکز فعال اهدای خون تهران در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، محمدرضا مهدی زاده با اعلام این خبر گفت: مرکز وصال شیرازی از روز 29 اسفند تا خاتمه تعطیلات نوروزی، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20:30 در خدمت همشهریان تهرانی خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران در ادامه افزود: مراکز اهدای خون شهرری، تهرانپارس و ستاری نیز همه روزه به جز روزهای 29 اسفند و 13 فروردین از ساعت 9 صبح تا 16، آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون هستند.

مهدی زاده ادامه داد: دو مرکز اهدای خون در محله پیروزی و شهرستان شهریار نیز به جز 29 اسفند و روزهای 5، 12 و 13 فروردین، در دیگر روزهای عید نوروز و از ساعت 9 صبح 16 در خدمت مردم مهربان و نوعدوست خواهد بود و بعلاوه مراکز اهدای خون صدر و شهرستان ورامین نیز از روز شنبه ششم فروردین تا پنجشنبه یازدهم فروردین و از ساعت 9 صبح تا 16 پذیرای اهدانمایندگان خون است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران در خاتمه و با اشاره به کاهش ذخایر خون مورد احتیاج مراکز درمانی گفت: امیدوارم مردم عزیز تهران در ایام نوروز و با مشارکت بیشتر، ما را در تامین ذخایر خون پیش از ورود به ماه مبارک رمضان کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1433

به "اعلام مراکز فعال اهدای خون تهران در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مراکز فعال اهدای خون تهران در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید