الهویی: ملاقات پرسپولیس و گل گهر، ویترین فوتبال ایران است، باد به بازیکن حریف می خورد، علیه ما پنالتی می گیرند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان، ملاقات این تیم مقابل پرسپولیس را ویترین فوتبال ایران دانست.

الهویی: ملاقات پرسپولیس و گل گهر، ویترین فوتبال ایران است، باد به بازیکن حریف می خورد، علیه ما پنالتی می گیرند

به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی در نشست خبری پیش از ملاقات گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس گفت: بابت اتفاقی که هفته گذشته رخ داد و برای فوتبال کشورمان مجذوب نماینده و خوشایند نبود، خیلی متأسفیم. ما بارها از عدالت و VAR صحبت نموده ایم. دیگر نمی خواهیم به این موضوع برگردیم و می خواهیم به آن از دید دیگری نگاه کنیم. آهنگی از دو خواننده صاحب سبک و قوی شنیدیم که با هم متفاوت بودند و رقابت صدای آنها، تصویر و صدایی زیبا آفریده بود. 15 سال پیش و بدون دخالت عوامل بیرونی، دو بازیگر عظیم سینما یعنی آل پاچینو و رابرت دنیرو کنار هم قرار گرفتند و تصویر زیبایی فراوری شد.

وی با اشاره به اهمیت ملاقات تیمش با پرسپولیس گفت: این مسابقه رقابت بین عظیمترین و پیروز ترین مربی تاریخ فوتبال ایران و یکی از مربیان جوان، صاحب سبک و عظیم فوتبال ایران در سال های اخیر است. ملاقات فردا ویترین فوتبال ایران و رقابت بین دو تیم خوب با بازیکنان و کادر فنی خوب است. امیدواریم این مسابقه، بدون دخالت بیرونی به رقابت مجذوب نمایندهی برای طرفداران تبدیل گردد. اجازه بدهیم تیمی که مستحق پیروزی است، برای بُرد کوشش می نماید، بیشتر تمرکز نموده و کمتر اشتباه می نماید، پیروز گردد و تیمی که مستحق شکست است، شکست بخورد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص اشتباهات داوری به ضرر این تیم توضیح داد: هفته گذشته اتفاقاتی افتاد که در چند سال اخیر برای تیم های قلعه نویی رخ نداده است. این ذهنیت برای ما ایجاد شده که اگر داخل محوطه جریمه ما به بازیکن حریف باد بخورد، پنالتی می گیرند، اما برای ما در سخت ترین شرایط هم پنالتی نمی گیرند. ما این ذهنیت را کنار می گذاریم و در بازی برترین های ایران، تمام تمرکز خود را می گذاریم تا طرفداران از یک بازی خوب لذت ببرند. انتظار داریم همه عوامل برگزارنماینده مسابقه هم فرصتی مهیا نمایند تا با برقراری عدالت، تیمی پیروز گردد که مستحق پیروزی است. این بازی ویترین فوتبال و لیگ برتر ماست.

الهویی در خصوص شکست 5 بر صفر گل گهر در بازی رفت گفت: قلعه نویی بارها با بازیکنان درباره اشتباهات فردی صحبت نموده است. در دقایقی از مسابقه، تمرکز خود را از دست دادیم و اتفاقات عجیبی در بازی رخ داد. گل محمدی هم گفت هر توپ پرسپولیس در این مسابقه، وارد چارچوب ما شد که از روز خوب این تیم و روز بد ما بود.

وی در ادامه افزود: شرایط فنی بازی تناسبی با نتیجه نداشت، اما درس عظیمی برای ما شد تا یاد بگیریم در ملاقاتهای عظیم، باید تمرکز خود را در سخت ترین شرایط حفظ کنیم و کم اشتباه باشیم. کوشش کردیم از این موضوع برای اتفاقات خوب بهره ببریم و از لحاظ تمرکز و اشتباهات، تیمی متفاوت نسبت به بازی رفت خواهیم بود.

مربی گل گهر در خصوص اینکه شاگردان قلعه نویی گل های ساده ای دریافت می نمایند، نام کرد: گل خوردن تیم به مسائل فردی، تاکتیکی و ذهنی مرتبط است و ما باید ریشه یابی کنیم. قلعه نویی، کادر فنی را مسئول کرد تا گل های خورده و موقعیت های داده شده به رقبا را ریشه یابی کنیم و این موضوع، نقشه راهی می گردد تا بدانیم فصل بعد، چطور تیمی بهتر و پیروز تر مهیا کنیم، نه از لحاظ فردی و تاکتیکی. تیمی که از لحاظ ذهنی هم آمادگی و استقامت داشته باشد و تمرکز خود را 90 دقیقه حفظ کند تا بازی را با کمترین اشتباه تمام کند. قلعه نویی در همه تیم های خود، این تغییرات را ایجاد می نماید و همین باعث رقم خوردن نتایج بهتر می گردد.

الهویی درباره غایبان تیم گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس بیان نمود: بازیکن محروم نداریم. به خاطر نزدیکی دو مسابقه، فرایند ریکاوری بازیکنان برای ما مهم بوده است و ان شاءالله همه بازیکنان در اختیار تیم هستند و آماده بازی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1116

به "الهویی: ملاقات پرسپولیس و گل گهر، ویترین فوتبال ایران است، باد به بازیکن حریف می خورد، علیه ما پنالتی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: ملاقات پرسپولیس و گل گهر، ویترین فوتبال ایران است، باد به بازیکن حریف می خورد، علیه ما پنالتی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید