تور برزیل: امضای توافق نامه همکاری دانشگاه نیشابور با دانشگاه ایالتی مارینگا کشور برزیل

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس دانشگاه نیشابور از امضای توافق نامه همکاری علمی دانشگاه نیشابور با دانشگاه ایالتی مارینگا کشور برزیل در روزهای پایانی سال 1400 اطلاع داد.

تور برزیل: امضای توافق نامه همکاری دانشگاه نیشابور با دانشگاه ایالتی مارینگا کشور برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،رئیس دانشگاه نیشابور اظهار کرد: با توجه به اهمیت همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه هاومراکزپژوهشی برای مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه علم و فناوری وبه منظور توسعه روابط علمی، دانشگاه نیشابورو دانشگاه ایالتی مارینگا توافق نامه همکاری در زمینه های مختلف علمی امضا کردند.

دکتر حسن صادقی سمرجانی اضافه کرد : پیش نویس این تفاهم در13 بند در بهمن ماه 1400 شمسی برابر با فوریه 2021 در 3 نسخه فارسی و انگلیسی و پرتغالی تهیه شده که هر 3 نسخه از اعتبار یکسان برخوردار می باشند که پس از امضای دوطرف همه مفاد آن لازم الاجر است.

لازم به ذکر است طرف مقابل این تفاهم نامه یکی از دانشگاه های دولتی پرتغال است که پردیس اصلی آن در مارینگا کشور برزیل می باشد. جمعیت علمی این دانشگاه در بین اساتید ، دانشجویان کارشناسی ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فنی در حدود 18 هزار نفر تخمین زده می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1396

به "تور برزیل: امضای توافق نامه همکاری دانشگاه نیشابور با دانشگاه ایالتی مارینگا کشور برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: امضای توافق نامه همکاری دانشگاه نیشابور با دانشگاه ایالتی مارینگا کشور برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید