دانشگاه اصفهان فراخوان پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد را منتشر کرد خبرنگاران

به گزارش بی نهایت اس ام اس، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه اصفهان فراخوان پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد را منتشر کرد و علاقه مندان برای ثبت نام تا 30 بهمن فرصت دارند.

دانشگاه اصفهان فراخوان پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد را منتشر کرد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه اصفهان فراخوان پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه دانشجویان کارشناسی که در بهمن 95 یا مهر و بهمن 96 وارد دانشگاه شده اند و به عنوان دانشجویان برتر معرفی شده اند، می توانند تحصیل خود را در رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان ادامه دهند.

این دانشجویان باید پس از گذراندن 6 نیم سال تحصیلی، حداقل سه چهارم واحد های درسی خود را گذرانده باشند و معدلشان جزء 15 درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خودشان باشد.

همچنین رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیاد های علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده شده یا رشته های مرتبط می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

این دسته از علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه اصفهان باید تا 30 بهمن از طریق آدرس http://golestan.ui.ac.ir/home نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 900

به "دانشگاه اصفهان فراخوان پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد را منتشر کرد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه اصفهان فراخوان پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد را منتشر کرد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید