امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران: در حالی که قرار بود بیستم اسفند ماه سرمربی تیم ملی ایران تعیین گردد روز گذشته هیچ اسمی از میان گزینه ها به عنوان سرمربی اعلام نشد. اما امروز 21 اسفند ماه رسانه های دولتی امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی کردند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران شد

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری دولتی ایرنا امروز نوشت قلعه نویی امروز سرمربی تیم ملی می گردد؛ بنویسید گزینه بخوانید نهایی و به این ترتیب مربی گل گهر را از سیرجان به تهران رساند. از سوی دیگر ساعاتی پیش هم خبرگزاری نزدیک به وزارت ورزش ایران به صورت قطعی از امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی نام برد. البته هنوز فدراسیون فوتبال ایران به صورت رسمی این خبر را منتشر نکرده است.

گل گهر امروز از ساعت 17 باید در چارچوب هفته 23 لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف نفت مسجدسلیمان برود و پس از این بازی قلعه نویی به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی خواهد شد.

قلعه نویی پیش از این در سال 1385 سرمربی تیم ملی ایران بوده است که پس از جام ملت های 2007 و شکست تیم ملی مقابل کره از سمت خود برکنار شد.

پیش از این فلیکس سانچز، مونتلا و امیر قلعه نویی به عنوان گزینه های نهایی تیم ملی مطرح بودند که پس از منتفی شدن حضور سانچز مسئولان فدراسیون فوتبال به مذاکره با قلعه نویی پرداختند که به نظر می رسد توافقات نهایی میان آن ها حاصل شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1605

به "امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید