بارش باران در برخی استان ها از امروز؛ تهران بارانی می گردد ، آلودگی هوای 4 کلانشهر

به گزارش بی نهایت اس ام اس، آخرین داده های سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در برخی از استان ها، ورود سامانه بارشی به استان های مرزی در غرب و شمال غرب کشور و بعلاوه افزایش آلاینده ها در 4 کلانشهر حکایت دارد.

بارش باران در برخی استان ها از امروز؛ تهران بارانی می گردد ، آلودگی هوای 4 کلانشهر

به گزارش خبرنگاران، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (8 آذر) در گیلان و شرق اردبیل بارش باران پیش بینی و از ساعات بعد از ظهر نیز با ورود سامانه بارشی در استان های مرزی واقع در شمال غرب و غرب کشور نیز ابرناکی و رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

طی امروز در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

چهارشنبه (9 آذر) بارش در گیلان و غرب مازندران به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب تقویت می گردد. در این روز تراکم آلاینده های جوی در استان های تهران و البرز ادامه خواهد داشت و پنجشنبه (10 آذر) از شدت بارش در غرب و شمال غرب کاسته می گردد و به تدریج گستره بارش علاوه بر سواحل دریای خزر شمال شرق را نیز دربرمی گیرد.

آدینه (11 آذر) بارش در سواحل دریای خزر، اردبیل، نوار شرقی آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

شنبه(12 آذر) بارش در سواحل دریای خزر تقویت می گردد و به صورت پراکنده در مناطقی از شمال غرب ادامه خواهد داشت.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر و از بعد از ظهر پنجشنبه و روز آدینه در نوار شرقی کشور دما کاهش می یابد و طی 3 روز آینده دریای خزر مواج پیش بینی می گردد.

شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (9 آذر) قسمتی ابری و در برخی ساعات غبارآلود، از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت، بارش پراکنده با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (10 آذر) نیمه ابری و در برخی ساعت ها بارش باران و در بعد از ظهر وزش باد و کاهش ابر با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1555

به "بارش باران در برخی استان ها از امروز؛ تهران بارانی می گردد ، آلودگی هوای 4 کلانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در برخی استان ها از امروز؛ تهران بارانی می گردد ، آلودگی هوای 4 کلانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید