برگزاری بیش از 200 کلاس مجازی توسط استادان دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مدیر آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز از برگزاری 200 کلاس مجازی توسط استادان این دانشگاه برای دانشجویان اطلاع داد.

برگزاری بیش از 200 کلاس مجازی توسط استادان دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز

نادر محمودی در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در الیگودرز درباره آموزش غیرحضوری دانشجویان در ایام تعطیلی دانشگاه ها اظهار کرد: ستاد آموزش مجازی این واحد دانشگاهی در راستای پیوستن به کمپین در خانه بمانیم در ایام تعطیلات نوروزی از 5 فروردین تا 15 فروردین اقدام به برگزاری کلاس های جبرانی اسفند 98 کرد و تا به امروز حدود 200 کلاس مجازی توسط استادان داوطلب و به صورت اختیاری برگزار شده است.

وی اضافه نمود: بعد از تعطیلات همه کلاس ها به صورت اجباری و طبق برنامه زمانبندی دانشجویان و استادان صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد الیگودرز گفت: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با شعار آموزش تعطیل نیست، کرونا را شکست می دهیم از نیمه اول اسفند 98 اقدام به تهیه زیرساخت های لازم برای راه اندازی سیستم آموزش مجازی (غیرحضوری) با استفاده از بستر واحد الکترونیکی کرد.

محمودی اضافه نمود: ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران واحد الکترونیکی و فناوری اطلاعات، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات با تشکیل تیم پشتیبانی فنی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 آماده پاسخگویی تلفنی یا پشتیبانی از راه دور به دانشجویان و استادان است.

مدیر آموزش مجازی واحد الیگودرز اظهار کرد: دانشجویان برای اطلاع از آخرین اطلاعیه ها و اخبار کلاس ها به وب سایت دانشگاه به آدرس www.iau-aligudarz.ac.ir و کانال رسمی دانشگاه @iau-aligudarz مراجعه نمایند.

انتهای پیغام/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 315

به "برگزاری بیش از 200 کلاس مجازی توسط استادان دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 200 کلاس مجازی توسط استادان دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید