برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز

به گزارش بی نهایت اس ام اس، سعیدرضا کیخا رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس و مدرس دوره آموزش مربیگری در تبادل نظر با خبرنگاران، در خصوص برپایی این دوره مربیگری بیان داشت: کلاس مربیگری درجه سه ژیمناستیک هنری آقایان با شرکت 26 نفر از شهرستان های استان فارس و تعدادی از شهرهای دیگر کشور به مدت 5 روز با تدریس اینجانب و به میزبانی شهر شیراز برگزار گردید.

برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز

وی اضافه کرد: این دوره در دو بخش تئوری و عملی با همکاری و تعامل بسیار خوب هیأت ژیمناستیک شهرستان شیراز، جلسات آموزشی در باشگاه استاد اعظمی برگزار گردید و درنهایت اختتامیه آن با حضور آقای نصیر پیرانی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان، اعضای هیأت ژیمناستیک استان فارس و شرکت کنندگان دوره مربیگری برگزار می گردد.

رئیس هیأت ژیمناستیک فارس در ادامه گفت: بر اساس برنامه 6 ماهه هیأت ژیمناستیک استان فارس در نیمه دوم سال 1400 تعداد هشت دوره مربیگری و داوری در شاخه های مختلف آقایان و بانوان را زیر نظر فدراسیون برنامه ریزی نموده ایم که با برپایی این کلاس، دوره های آموزشی ما شروع شد و دوره های بعدی نیز انشاالله به ترتیب برگزار می شوند.

کیخا در مورد برنامه های هیأت ژیمناستیک استان بیان نمود: در سایه اتحاد، همدلی و همکاری اعضای خانواده ژیمناستیک استان برنامه های خوبی در حال انجام می باشد. هدف ما بر مبنای تقویم اجرایی شش ماهه دوم 1400، علاوه بر برگزاری مسابقات و جشنواره ها، پرداختن به بحث مهم آموزش است تا بتوانیم مربیان جوان و با دانشی در کنار اساتید پیشکسوت و با تجربه پرورش دهیم.

مدرس این دوره آموزشی در خاتمه بیان داشت: ژیمناستیک رشته ای دیر بازده است و فاصله زیادی تا رسیدن به اهداف اصلی خود داریم؛ اما مهم این است که در جهت اصلی قرار گرفته ایم و با حرکت در این راه، طی سالیان آینده می توانیم به جایگاهی که ژیمناستیک فارس شایسته آن است برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1289

به "برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید