بیش از هزار و 600 طرح بهزیستی استان اصفهان آماده بهره برداری است

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی هزار و 628 طرح بهزیستی با اعتباری افزون بر 2 هزار و 33 میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد.

بیش از هزار و 600 طرح بهزیستی استان اصفهان آماده بهره برداری است

خبرنگاران اصفهان - ولی الله نصر گفت: هزار و 628 طرح با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی هم با اعتبارات دولتی به بهره برداری می رسد.

تحویل 163 واحد مسکونی ویژه مددجویان، هفت مرکز مشاوره و روان شناختی، یک مرکز غربالگری طلاق و مرکز خدمات پیشگیری و ارتقاء سلامت زندگی ازجمله این پروژه هاست.

او می گوید مرکز سالمندان و مرکز آموزش توانبخشی معلولان ذهنی و مرکز اقامتی میان مدت ویژه بانوان را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری است بعلاوه هزار و 450 واحد کارآفرینی و اشتغال زایی نیز به وسیله مددجویان و بخش خصوصی راه اندازی شده است که افتتاح می گردد.

نصر گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند از توان جویان برای مشاغل خود استفاده کنندو از تسهیلات بانکی و معافیت حق بیمه فرد معلول برخوردار شوند.

به گفته مدیر کل بهزیستی استان اصفهان برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و جشن ازدواج 50 زوج ناشنوا را از دیگر برنامه های دهه فجر سال جاری به وسیله اداره کل بهزیستی بیان کرد.

حدود 108 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان هستند که از این تعداد 29 هزار معلول جسمی حرکتی، 24 هزار معلول ذهنی، 12 هزار معلول اعصاب و روان، 13 هزار معلول شنوایی، هفت هزار معلول بینایی و 21 هزار سالمند هستند.

منبع:ایرنا

م

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1421

به "بیش از هزار و 600 طرح بهزیستی استان اصفهان آماده بهره برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از هزار و 600 طرح بهزیستی استان اصفهان آماده بهره برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید