بند استثنایی برای حفظ بازیکن ملی پوش پرسپولیس

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی میخواهد قرارداد بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم را تمدید کند تا در جابجایی تابستانی با حاشیه ای مضاعف روبرو نشود.

بند استثنایی برای حفظ بازیکن ملی پوش پرسپولیس

مدیرعامل سرخپوشان مرکز که در نیم فصل توانست احمد گوهری، رامین رضائیان و شیرزود تمیروف را جذب کند برای تمدید قرارداد با مهدی ترابی و میلاد سرلک با چالش روبرو شد.

درویش پس از تأیید اولیه مدیر برنامه های ترابی برای تمدید قرارداد این بازیکن سراغ میلاد سرلک رفت تا هافبک تأثیر گذار این تیم را که توانست با پرسپولیس به پیراهن تیم ملی ایران نیز برسد تمدید کند.

مبلغ قرارداد سرلک در فصل جاری کمتر از سه میلیارد تومان است که همین موضوع باعث شده تا وی انتظار افزایش رقم قرارداد خود را بیشتر از حد معمول داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس در فصول گذشته به طور میانگین قرارداد بازیکنان را با افزایش 20 درصدی تمدید می کرد که در بعضی موارد با توجه به درخواست سرمربی و کوشش برای حفظ بازیکن خاص بندی را به عنوان استثنا در هیأت مدیره مصوب می کردند تا بتوانند قرارداد ستاره های خود را تمدید نمایند.

درویش میخواهد از این روش برای حفظ میلاد سرلک در پرسپولیس استفاده کند. مدیرعامل پرسپولیس که میخواهد با بازیکنان تیم و کادر فنی ارتباط مستقیم بگیرد به یحیی گل محمدی اطمینان داده که سرلک را در جمع سرخوشان مرکز حفظ خواهد نمود تا مسئله ای بابت هافبک بازیساز نداشته باشد.

مدیرعامل سرخپوشان موافقت اولیه هیأت مدیره با افزایش قابل توجه قرارداد سرلک را نیز دریافت نموده است تا قرارداد او را تمدید کند.

باید دید موضع هافبک ملی پوش پرسپولیس برای ماندن در پرسپولیس چه خواهد بود و این بازیکن همانند نیم فصل قید حضور در لیگ امارات را می زند یا اینکه در فصل منتهی به جام جهانی 2022 لژیونر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1444

به "بند استثنایی برای حفظ بازیکن ملی پوش پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بند استثنایی برای حفظ بازیکن ملی پوش پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید