ترامپ در اروپا چقدر هوادار دارد؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران : بر اساس نظرسنجی امروز (چهارشنبه) محققان آلمانی، تعیین شد اگر ترامپ با انتخاباتی در اروپا روبرو بود، تقریبا هیچ شانسی برای پیروزی نداشت و تنها می توانست 17 درصد رای به دست آورد.

ترامپ در اروپا چقدر هوادار دارد؟

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا تابستان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، خبرگزاری آلمان اعلام نمود، براساس نظرسنجی اجرا شده از سوی بنیاد برتلسمان استیفتونگ (Bertelsmann Stiftung) چنانچه جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ نامزدی در اروپا بود، در انتخابات 45 درصد رای به دست می آورد.

حدود 38 درصد از شهروندان اتحادیه اروپا اگر قرار بود سال جاری رای بدهند، به هیچیک از این دو نامزد رای نمی دادند.

در این نظرسنجی همچنین معین شد، در حالی که بیشتر کشورهای اروپایی خواستار بایدن هستند و به ترامپ رای نمی دهند، لهستان تنها کشوری است که شرکت کنندگان آن در این نظرسنجی ترامپ را ترجیح دادند و 38 درصد او را انتخاب کردند، در حالی که برای بایدن این میزان 30 درصد شد.

لهستان روابط نزدیکی با آمریکا به دلایل تاریخی دارد. حدود 77 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز گفتند که دموکراسی در آمریکا به خوبی عمل نموده است. اما 51 درصد از آنها بر این باورند که یک شکست در دموکراسی آمریکا وجود دارد.

در این نظرسنجی که از کشورهای اروپایی گرفته شد، 13 هزار و 808 تن شرکت کردند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 672

به "ترامپ در اروپا چقدر هوادار دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در اروپا چقدر هوادار دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید