تاسک: ترامپ و کاچینسکی مثل بچه های بد تندخو هستند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، رئیس سابق شورای اروپا، دونالد ترامپ و رهبر حزب حاکم لهستان را به بچه های بد تندخو تشبیه کرد که از دروغ ها و کشمکش برای ماندن در قدرت استفاده می نمایند.

تاسک: ترامپ و کاچینسکی مثل بچه های بد تندخو هستند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد تاسک که سابقا نخست وزیر لهستان بود و اکنون رهبر اصلی ترین گروه راست میانه در مجلس اروپا را در اختیار دارد، گفت که یاروسلاو کاچینسکی، رهبر حزب حاکم لهستان و دونالد ترامپ از استراتژی های مشابهی برای دودسته کردن جامعه و بکارگیری پروپاگاندا برای ماندن در قدرت استفاده می نمایند.

دونالد تاسک که به صراحت در گفتار شناخته میشود، گفت کوششهای ترامپ برای جلوگیری از شمارش آراء بعد از انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه ضربه ای به دموکراسی آمریکاست. او همچنین گفت که اگر مخالف تنبیه بدنی نبود ضربه دستی به این رقیب دیرینه خود در عرصه سیاست لهستان میزد.

تاسک در اظهارنظری درباره اقدامات ترامپ و کاچینسکی گفت: این مشخصه قوانین راست رادیکال است. اگر نگاهی به رفتارهای ترامپ بیندازیم، خصوصا در ساعات اخیر یا به یاروسلاو کاچینسکی، بعد متوجه می شویم که شاخصه مشترک آنها این است که آنها همانند بچه ها بد تندخو در زمین بازی بچه ها رفتار می نمایند... درگیری و تهاجم غیر قابل توجیه علامت آنهاست.

همزمان با پیشتازی جو بایدن در ایالت های کلیدی آمریکا از جمله جورجیا و پنسیلوانیا، دونالد ترامپ امروز (آدینه) به غلط مدعی شد که انتخابات آمریکا از او دزدیده شده است. او کوشش کرد تا شمارش آهسته آرای پستی را آلوده به تقلب نشان دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 681

به "تاسک: ترامپ و کاچینسکی مثل بچه های بد تندخو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسک: ترامپ و کاچینسکی مثل بچه های بد تندخو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید