ترک سیگار در 102 سالگی! ، زنی که 95 سال سیگار می کشید یک شبه آن را ترک کرد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تا به حال چند بار تصمیم گرفته اید که سیگارتان را ترک کنید و پیروز شده اید!؟ یک بار، دو بار، ده بار!؟ پس با ما همراه باشید برای خواندن یک مطلب جالب.

ترک سیگار در 102 سالگی! ، زنی که 95 سال سیگار می کشید یک شبه آن را ترک کرد

به گزارش خبرنگاران، این مثال را شنیده اید که می گویند ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است!؟ پس به تلاشتان ادامه بدهید شاید شما هم به سرنوشت لانگلی که در 102 سالگی سیگار را ترک کرد، دچار شدید! لانگی، پیرزنی بود که پس از 95 سال سیگار کشیدن ناگهان تصمیم به ترک سیگار گرفت و یک شبه هم اعتیادش را کنار گذاشت.

البته این مادربزرگ سیگاری فقط به این دلیل تصمیم به ترک سیگار گرفته بود که دیگر به قول خودش سیگار برایش هیچ جذابیتی نداشت! لانگلی اولین سیگارش را همزمان با شروع جنگ اول جهانی در سال 1914 روشن کرد و از آن موقع در تمامی افت و خیزهای تاریخی و مالی بسته سیگار مارک پلیر را از خودش جدا نکرد.

لانگلی فقط هفت سالش بود که سیگاری شد و در مدرسه و در کنار دیگر دانش آموزان شروع کرد به دود کردن سیگار اما در همه این سال ها هیچ وقت فکر نکرد که ممکن است که روزی سرطان بگیرد. او که سال ها در رختشویخانه کار می کرده و حالا در محله کرویدون در جنوب لندن ساکن است، تأکید می کند که در روزهای سخت جنگ هم سیگار می کشید!

لانگلی اما سیگار را به خاطر سلامتی اش کنار نگذاشت، او دیگر علاقه ای به کشیدن آن نداشت چون که فکر می کرد بینایی اش کم شده و دیگر به راحتی نمی تواند بسته سیگارش را پیدا کند. خانم لانگلی به طور میانه روزی پنج سیگار هم کشیده باشد باید در 95 سال حدود 170 هزار نخ سیگار دود کرده باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1639

به "ترک سیگار در 102 سالگی! ، زنی که 95 سال سیگار می کشید یک شبه آن را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترک سیگار در 102 سالگی! ، زنی که 95 سال سیگار می کشید یک شبه آن را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید