ثبت نام مسکن ملی در استان تهران و شهرهای جدید از 21 اسفند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام جاماندگان طرح اقدام ملی مسکن در 9 استان باقی مانده از جمله تهران و شهرهای جدید از صبح روز چهارشنبه 21 اسفندماه شروع می گردد.

ثبت نام مسکن ملی در استان تهران و شهرهای جدید از 21 اسفند

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محمود محمودزاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم نام نویسی از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران و 8 استان دیگر از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 21 اسفندماه شروع می گردد و در ساعت 24 روز پنجشنبه 22 اسفند به انتها می رسد. متقاضیان برای نام نویسی به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir مراجعه نمایند.

وی اضافه نمود: ثبت نام برای تمامی شهرهای جدید از جمله شهرهای استان تهران و البرز شامل پردیس، پرند، ایوانکی و هشتگرد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام می گردد. همچنین با توجه به اینکه نام نویسی از ابتدای هفته جاری در 21 استان شامل شهرهای جدید نبوده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شهرهای جدید استانهای مذکور را نیز شامل می گردد و در استان هایی که شهرهای جدید دارند ثبت نام صورت می گیرد.

محمودزاده درباره اضافه شدن مواردی همچون در اولویت قرار دریافت خانوارها بر اساس تعداد افراد تحت تکفل توضیح داد: هیچگونه شرط جدیدی برای ثبت نام اضافه نشده است اما با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و در نظر دریافت این موضوع که همه مردم بتوانند صرف نظر از برخوردار بودن از اینترنت پرسرعت یا عدم برخورداری اقدام به ثبت نام نمایند مکانیزم نام نویسی را تغییر دادیم و دیگر مثل سابق که پس از پر شدن ظرفیت سایت بسته می شد نیست.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاکید نمود: بر این اساس همه افراد با در اختیار داشتن فرصت برابر می توانند طی دو روز اقدام به ثبت اطلاعات خود در سامانه و نام نویسی نمایند. لذا پیش بینی می گردد که تعداد افراد ثبت نام نماینده بیش از ظرفیت مرحله دوم باشد. بنابراین تصمیم گرفته شد پس از پالایش متقاضیان بر اساس شروط پنج گانه و معین شدن افراد واجد شرایط بر اساس تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و... اولویت بندی و انتخاب صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در این مرحله 200 هزار ظرفیت جدید در نظر گرفته ایم اظهار داشت: در مرحله اول 240 هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 140 هزار نفر واجد شرایط و 100 هزار نفر فاقد شرایط بودند.

محمودزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به آورده 30 تا 40 میلیون تومان متقاضیان در ابتدای کار و لحاظ این مسئله که ممکن است بعضی افراد توانایی پرداخت این مبلغ را نداشته باشند آیا افراد دیگری جایگزین می شوند یا خیر توضیح داد: بله طبیعتاً اگر با ریزش بعضی افراد در مرحله پرداخت آورده روبرو باشیم از کسانی که حذف شده اند دعوت به عمل می آید.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اشکال فنی سایت برای متقاضیانی که با موبایل وارد می شوند گفت: هم اکنون ثبت نام با کامپیوتر و لپ تاپ امکان پذیر است اما بنای ما بر این است که همه افراد از جمله کسانی که با گوشی همراه وارد سامانه می شوند بتوانند به راحتی نام نویسی نمایند به همین دلیل کوشش می کنیم در اسرع وقت این مشکل را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 136

به "ثبت نام مسکن ملی در استان تهران و شهرهای جدید از 21 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مسکن ملی در استان تهران و شهرهای جدید از 21 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید