خبرنگاران عملیات عمرانی یک پایگاه اورژانس اراک شروع شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، اراک - خبرنگاران -رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: عملیات عمرانی یک پایگاه اورژانس در هفته جاری به همت یک خیر در اراک شروع شد.

خبرنگاران عملیات عمرانی یک پایگاه اورژانس اراک شروع شد

جهت دریافت خدمات اجرای بام باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

دکتر پریا بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پنج میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پایگاه، از سوی مهندس حسینی، مدیرعامل صنایع رنگ روناس اراک تامین شده است.

وی گفت: این پایگاه در زمینی به وسعت 141 مترمربع ساخته می گردد و از نظر نوع سازه، معماری و کاربری یکی از مدرن ترین پایگاه های اورژانس کشور است که نقشه آن با الگوگیری از استاندارد جهانی ترسیم شده و مورد موافقت اورژانس کشور قرار گرفته است.

وی گفت: ساخت این پایگاه که در کیلومتر 22 محور اراک- بروجرد واقع شده اوایل پاییز به خاتمه می رسد و خیر گرانقدر برای تامین تاسیسات و تجهیز آن نیز قول مساعد داده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: سه پایگاه امداد اورژانس استان در کانکس مستقر است که با ساخت این پایگاه تعداد کانکس ها به 2 واحد کاهش می یابد.

58 پایگاه اورژانس زمینی، یک پایگاه هوایی و پنج پایگاه اورژانس موتوری در استان مرکزی در حال فعالیت هستند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: پنج میلیارد ریال اعتبار ساخت این پایگاه که در کیلومتر 22 محور اراک- بروجرد واقع شده توسط مهندس حسینی، مدیرعامل صنایع رنگسازی روناس

تامین شده است.

دکتر پریا بهرامی اضافه کرد: این پایگاه به وسعت 141 مترمربع است که از نظر نوع کاربری یکی از مدرترین پایگاه های اورژانس کشور است که نقشه پایگاه توسط دختر این فرد نیک اندیش از کانادا تهیه و مورد موافقت اورژانس کشور قرار گرفته است.

وی گفت: پایگاه اوایل پاییز به خاتمه می رسد و 2 میلیارد ریال خیر نیک اندیش قول تجهیز آن را نیز داده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سه پایگاه امداد اورژانس استان در کانکس مستقر است که با ساخت این پایگاه تعداد کانکس ها به 2 پایگاه کاهش می یابد.

58 پایگاه اورژانس زمینی یک پایگاه هوایی و پنج پایگاه اورژانس موتوری در استان مرکزی خدمات رسانی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 256

به "خبرنگاران عملیات عمرانی یک پایگاه اورژانس اراک شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات عمرانی یک پایگاه اورژانس اراک شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید