خبرنگاران محافل کارگری ایلام از جشنواره امتنان استقبال کردند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، ایلام - خبرنگاران-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: با وجود شرایط کرونایی درخواست ثبت نام و اعلام آمادگی حضور کارگاه ها و کارگران استان برای شرکت در جشنواره سراسری امتنان افزایش چشمگیری یافته است.

خبرنگاران محافل کارگری ایلام از جشنواره امتنان استقبال کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شکراله شیرخانی اضافه کرد: از مجموع شرکت نمایندگان برای حضور در سی و دومین دوره جشنواره امتنان، 401 درخواست حائز شرایط داوری هستند.

وی خاطر نشان کرد: در دوره قبل جشنواره امتنان 215 مورد ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه برای شرکت در این جشنواره ثبت نام نموده بودند.

وی یادآور شد: کار داوری پرونده ها از امروز شانزدهم دی ماه آغاز شد که تا روز بیستم دی ماه ادامه دارد.

شیرخانی شرح داد: از هر بخش مالی (صنعت، کشاورزی و خدمات) یک کارگر، یک گروه کار و یک واحد نمونه که بالاترین امتیاز را کسب نمایند، انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره متقاضیان فرصت کافی برای ثبت نام داشته اند، یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا در امسال بازه زمانی ثبت نام در این جشنواره از چهارشنبه 14 آبان ماه تا آدینه 14 آذرماه در نظر گرفته شده بود که 2 مرتبه دیگر مهلت ثبت نام تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: مرحله داوری فیزیکی به وسیله بازدید حضوری جهت راستی آزمایی طرح ها پس از مرحله نخست آغاز و سوم بهمن ماه نتیجه نهایی پذیرفته شدگان تعیین می گردد.

به گزارش خبرنگاران، جشنواره امتنان، هر سال با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحد نمونه در 2 مرحله استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 814

به "خبرنگاران محافل کارگری ایلام از جشنواره امتنان استقبال کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محافل کارگری ایلام از جشنواره امتنان استقبال کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید