داستان سری فیلم های سریع و خشمگین با قسمت یازدهم سرانجام می یابد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یونیورسال پیکچرز قصد دارد با سریع و خشمگین 10 و سریع و خشمگین 11 به کارگردانی جاستین لین به داستان سری فیلم های سریع و خشمگین خاتمه دهد.

داستان سری فیلم های سریع و خشمگین با قسمت یازدهم سرانجام می یابد

طی سال های اخیر سری فیلم های سریع و خشمگین همواره یکی از پول سازترین و پیروز ترین مجموعه های سینمایی بوده اند. نسخه های نخست این سری در سراسر جهان به فروش های 200 تا 300 میلیون دلاری دست یافته اند، اما پس از نسخه ششم و با افزایش محبوبیت سریع و خشمگین، این فیلم ها فروش های میلیارد دلار را تجربه کرده اند. دو نسخه اصلی پیشین این مجموعه یعنی سرنوشت خشمگین و خشمگین 7 با بودجه 250 و 190 میلیون دلاری به ترتیب پیروز به فروش 1 میلیارد و 236 میلیون دلاری و 1 میلیارد و 515 میلیون شدند. اما اینطور که پیداست یونیورسال پیکچرز قصد دارد با یک پایان دو قسمتی به کار این مجموعه پایان دهد.

  • جان سینا از جزئیات فیلم سریع و خشمگین 9 می گوید

بر اساس گزارش ددلاین جاستین لین که تا به امروز 5 نسخه از این سری را کارگردانی کرده است، برای ساخت دو قسمت پایانی مجموعه فیلم های سریع و خشمگین بازمی شود. هنوز هیچ بازیگری به صورت رسمی برای حضور در فیلم های سریع و خشمگین 10 و سریع و خشمگین 11 قرار داد امضا نکرده است، اما احتمالا این دو فیلم نیز با بازیگرانی همچون وین دیزل، جان سینا و میشل رودریگز ساخته خواهند شد.

فیلم سریع و خشمگین 9 قرار بود در پاییز امسال راهی سینماها شود، اما به دنبال همه گیری کرونا اکران این فیلم تا ماه آوریل 2021 (فروردین/اردیبهشت 1400) به تعویق افتاد. جان سینا قرار است در فیلم سریع و خشمگین 9 نقش جیکوب تورتو، برادر دومنیک (وین دیزل) و میا تورتو (جوردانا بوروستر) را بازی کند. در نسخه های اخیر سری سریع و خشمگین همواره شارلیز ترون شخصیت منفی داستان بوده است، اما اینطور که پیداست در دهمین قسمت از این مجموعه سینا رهبری تیم آدم های شرور قصه را برعهده خواهد داشت.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 657

به "داستان سری فیلم های سریع و خشمگین با قسمت یازدهم سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان سری فیلم های سریع و خشمگین با قسمت یازدهم سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید