در ملاقات مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با سعید محمد چه گذشت؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/هرمزگان رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به تشریح جزئیات ملاقات مجمع نمایندگان و استاندار هرمزگان با دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری-صنعتی و ویژه مالی کشور پرداخت.

در ملاقات مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با سعید محمد چه گذشت؟

احمد مرادی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: صبح امروز اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به همراه استاندار هرمزگان با سعید محمد، دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری-صنعتی و ویژه مالی کشور ملاقات کردند.

وی با بیان اینکه در این ملاقات مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خواسته ها و نقدها خود را مطرح کردند، اظهار کرد: در ابتدا گزارشی از فرایند تحقیق و تفحص منطقه آزاد قشم در دوره مدیریت گذشته عنوان شد و امیدوارم این فرایند با سرعت و دقت کافی به مراحل پایانی برسد.

مرادی با اشاره به اینکه تمامی اعضای مجمع بر استفاده از نیروهای توانمند هرمزگان در هیات مدیره منطقه ها آزاد کیش و قشم تأکید کردند، افزود: در سالیان گذشته چندان به نیروهای توانمند و متخصص هرمزگان در بدنه مدیریت منطقه ها آزاد توجهی نشد و امیدواریم در دولت سیزدهم این رویه تغییر یابد.

وی با بیان اینکه به نتجیه نشستن طرح و پروژه پل خلیج فارس از آرزوهای دیرینه مردم هرمزگان به ویژه جزیره قشم شده است، گفت: به همین دلیل خوشبختانه از زمان روی کار آمدن سعید محمد در دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری-صنعتی و ویژه مالی شاهد حرکت و گام های مثبتی در این زمینه هستیم که با توجه به برنامه های ارائه شده از سوی وی، به آینده این پروژه خوشبینیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه به ساماندهی و بهسازی شرایط اسکله بندر پهل از ضروریات است، اعلام نمود: از سوی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس پیشنهاد شد مدیریت این اسکله به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار گردد تا همانند بندرشهید حقانی شاهد یک مدیریت درست و در شأن مردم باشیم.

وی با بیان اینکه خواسته مردم هرمزگان در مورد مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه ها آزاد در استان هرمزگان نیز بار دیگر مطرح شد، ادامه داد: امیدواریم در چارچوب قانون بتوانیم به یک مسیری برای تبدیل شدن این آرزو و خواسته به حق مردم هرمزگان به حقیقت برسیم.

مرادی در مورد رویکرد دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری-صنعتی و ویژه مالی کشور، افزود: خوشبختانه سعید محمد در پی اصلاح نگاه های منفی به منطقه ها آزاد و مردمی شدن آن هاست.

وی ادامه داد: توسعه و ساخت مسکن مقرون به صرفه قیمت در منطقه ها آزاد، پیگیری اسناد مالکیت اراضی قشموندها و تسهیل در سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در منطقه ها آزاد از اهداف مهم دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری-صنعتی و ویژه مالی کشور بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1270

به "در ملاقات مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با سعید محمد چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ملاقات مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با سعید محمد چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید