دهکده گل و گیاه در ارومیه افتتاح می شود

به گزارش بی نهایت اس ام اس، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دهکده گل و گیاه با هدف استفاده از گل های طبیعی و دوری از گل های مصنوعی در آپارتمان ها و منازل در ارومیه افتتاح می شود.

دهکده گل و گیاه در ارومیه افتتاح می شود

محمد ستارپور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، با اشاره به اینکه بسیاری از گل فروشی های شهر ارومیه به صورت پراکنده هستند گفت: دهکده گل و گیاه با هدف سازماندهی مشاغل این صنف و دسترسی آسان مردم در ارومیه افتتاح می شود.

وی شرح داد: یکی از وظایف شهرداری سازماندهی مشاغل شهری و فرهنگ سازی استفاده از گل های طبیعی است و در این رابطه دهکده گل و گیاه همانند میوه فروشی ها و اتومبیل فروشی ها به صورت مجتمع احداث می شود.

ستارپور از توزیع گل های تزئینی، کاشت باغات و متناسب با اقلیم شهر ارومیه در این دهکده خبر داد و گفت: این طرح با هدف نگهداری گل های طبیعی و زینتی در آپارتمان ها و منازل توسط بانوان، استفاده بهینه از تنوع محصولات در این حوزه و توزیع نهال های قابل کشت در باغات اجرا می شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه مجتمع گل و گیاه توسط شهرداری احداث شده و اداره کرد آن توسط خود گل فروشی ها انجام می شود، اضافه کرد: این مجتمع چند منظوره به صورت غرفه فروش، تولید و تکثیر و نمایشگاه سرپوشیده در نهالستان خیابان حاجی پیرلو احداث می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 375

به "دهکده گل و گیاه در ارومیه افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهکده گل و گیاه در ارومیه افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید