سر و کله کرونای انگلیسی در ساوه پیدا شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه اولین مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در ساوه شناسایی شد، نسبت به رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی توسط مردم و مسئولان تاکید نمود.

سر و کله کرونای انگلیسی در ساوه پیدا شد

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمود کریمی در مصاحبه با ایسنا اظهار کرد: این بیمار کووید 19 مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی سابقه مسافرت در هفته اخیر به استان البرز را داشته است.

وی با اشاره به اینکه این بیمار هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید مدرس ساوه بستری بوده و حال عمومی او مساعد نیست، اظهار کرد: نتایج آزمایشات این فرد نشان داد که این ویروس از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی بوده که خطری جدی برای مردم بشمار می رود.

دکتر کریمی اعلام کرد: با توجه به معین شدن نتایج آزمایشات، تمام اطرافیان این فرد مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی تحت آنالیز پزشکی و قرنطینه ای قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه علائم کرونای جهش یافته 24 تا 48 ساعت پس از ابتلا در فرد دیده می گردد، اضافه نمود: سرعت سرایت کرونای جهش یافته نگران کننده است و علائمش در 24 تا 48 ساعت در فرد دیده می گردد.

به گفه سخنگوی علوم پزشکی ساوه، سرفه، گلودرد و بدن درد شدید از جمله علائم این بیماری است که بعد 48 ساعت در معرض این ویروس بودن، خود را نشان می دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 902

به "سر و کله کرونای انگلیسی در ساوه پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سر و کله کرونای انگلیسی در ساوه پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید