سهمیه سوخت رانندگان تاکسی واریز شد؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، فاطمه کاهی در این باره شرح می دهد: معین سهمیه بنزین تاکسی ها بر اساس میزان عملکرد آن هاست و بر عهده وزارت کشور و وزارت راه است.

سهمیه سوخت رانندگان تاکسی واریز شد؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اضافه می نماید: 24 ساعت، از زمانی که عملکرد رانندگان تاکسی توسط وزارت خانه مربوط تایید گردد، سهمیه بنزین رانندگان هم واریز می گردد.

او تاکید می نماید: من، این اطمینان را می دهم که به محض تایید عملکرد رانندگان تاکسی توسط وزارت خانه مربوطه، سهمیه بنزین رانندگان واریز می گردد. پیشنهاد من پیگیری از سوی صنف و وزارت خانه مربوط است.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی نفت و پخش فرآورده های نفتی، قبلا هم درباره سهمیه واریز نشده تاکسی های آنلاین به همین نکته اشاره نموده بود و به خبرنگاران گفته بود: رانندگان، باید این موضوع را به وسیله صنف خود پیگیری نمایند. صنف ها، اطلاعات را برای ما ارسال می نمایند. هر صنف زیر نظر وزارت خانه ای کار می نماید که آن وزارت خانه اطلاعات صنف را به ما ابلاغ می نماید و ما اقدام به شارژ کارت سوخت آنان می کنیم.

از اسفند سال 98 بنا شد رانندگان برون شهری 400 لیتر بنزین سهمیه ای دریافت نمایند و اگر مسافت بیشتری تردد نموده اند مابه التفاوت آن را دریافت نمایند اما حالا ماه هاست که رانندگان برون شهری سهمیه خود را نگرفته اند. سازمان راهداری اعلام نموده است که گزارش عملکرد رانندگان را به وزارت کشور ارسال نموده است و گویا گره کار در این وزارتخانه است.

به جز رانندگان برون شهری، تشکل های صنفی مرتبط با تاکسی های آنلاین هم می گویند که فرآیند واریز سهمیه سوخت این رانندگان هم در وزارت کشور متوقف مانده است.

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرامی خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1009

به "سهمیه سوخت رانندگان تاکسی واریز شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه سوخت رانندگان تاکسی واریز شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید