فرانسه استفاده تجهیزات 5G هواوی را منع نمی کند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت شرکت هواوی را از توسعه شبکه 5G این کشور منع نمی کند اما به دلایل امنیتی تهیه کنندگان اروپایی را ترجیح می دهد.

فرانسه استفاده تجهیزات 5G هواوی را منع نمی کند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

او بعد از ملاقات با وانگ یی وزیر امور خارجه چین این خبر را خاطرنشان کرد. همچنین مکرون اشاره نمود ترجیح خود برای استفاده از شرکت هایی مانند اریکسون و نوکیا را به رئیس جمهور چین اعلام نموده است.

رئیس جمهور فرانسه به خبرنگاران گفت: طبیعی است که خواستار یک راه چاره اروپایی هستیم زیرا به امنیت ارتباطات مان اهمیت می دهیم.

سازمان امنیت اطلاعات فرانسه (ANSSI) ماه گذشته خاطرنشان کرد شرکت هواوی از فعالیت در این کشور منع نمی گردد اما اپراتورهای فرانسوی که تجهیزات این شرکت چینی را می خرند فقط می توانند لیسانس 8 ساله دریافت نمایند. دولت فرانسه قبلا اعلام نموده بود اجازه استفاده از فناوری 5G هواوی در مقرهای نظامی، تاسیسات هسته ای و دیگر اماکن حساس را نمی دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 555

به "فرانسه استفاده تجهیزات 5G هواوی را منع نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه استفاده تجهیزات 5G هواوی را منع نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید