قطعات یدکی خودروهای چینی نایاب شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، قطعات یدکی خودروهای چینی در ایران به مرز نایابی رسید. رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران اعلام نمود بعضاً در خودروهای چینی مشکل رادیاتور، توربوشارژ و قطعات اصلی موتور برای مردم بحران هایی را به وجود آورده است. او اضافه نمود: نمی دانیم چرا هیچ توجهی به قطعات یدکی خودروهای چینی و خدمات پس از فروش آنها نمی گردد.

قطعات یدکی خودروهای چینی نایاب شد

بیت ران - علیرضا نیک آئین با اشاره به بحران خرید قطعات یدکی خودروهای چینی برای خریداران این محصولات، گفت: متاسفانه هر روز شاهد حضور انواع خودروهای چینی در سطح بازار هستیم. غافل از اینکه هیچ توجهی به تأمین قطعات این خودروها نمی گردد. خریداران این محصولات درصورت بروز مشکل مجبورند در تعمیرگاه ها زمین گیر باشند.

در بازار قطعات یدکی خودروهای چینی هیچ توجهی به انتقال دانش فنی و واردات قطعات مورد احتیاج این خودروها نمی گردد. نیک آئین اضافه کرد: واردنمایندگان به صورت سلیقه ای اقدام به واردات قطعات خودروهای چینی می نمایند. این قطعات برای آنها 200 تا 300 درصد سود دارد. در این میان واحدهای نظارتی رسیدگی لازم را به بازار ندارند و قطعات خودروهای چینی در بلاتکلیفی مطلق قرار دارند.

مسائل خودروهای چینی در ایران

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران بیان کرد در خودروهای چینی قطعات ریز بسیار کمیاب هستند. حتی در نصب یک گلگیر نیز ما مشکل تامین قطعه داریم. حال تصور کنید یک تاجر خلع نبود آینه و سپر را در بازار متوجه و اقدام به واردات این کالا می نماید.

در نهایت بازار پر از آینه و سپر می گردد ولی خبری از تامین سایر قطعات خودروهای چینی نیست. این موضوع نشان می دهد هیچ ضابطه خاصی برای تامین قطعات وجود ندارد و همه سلیقه ای عمل می نمایند.

پرونده تازه کلاهبرداری پیش فروش خودرو با 2 هزار شاکی

لئو MX8 ایستا موتور ارس چه تفاوت هایی با نمونه چینی خود دارد؟ / آنالیز تخصصی

اشکودا کوشاک زیر ذره بین / کراس اوور اروپایی ایمن و باکیفیت در بازار خودرو ایران

ثبت نام لاستیک دولتی چگونه است؟ / مدارک مورد احتیاج

تویوتا راش در فهرست خودروهای وارداتی نهاده شد / مشخصات فنی و تصاویر

منبع: بیت ران
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1664

به "قطعات یدکی خودروهای چینی نایاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعات یدکی خودروهای چینی نایاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید