قیمت سمند LX ایران خودرو در بازار و کارخانه چند؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، سمند LX با افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به 314 میلیون تومان رسید. البته نخستین خودروی ملی ایران خودرو در روز چهار شنبه نیز رشد یک میلیون تومان را به ثبت رسانده بود، تا به این ترتیب پس از یک هفته سمند LX از قیمت 310 میلیون تومان به 314 میلیون تومان برسد.

قیمت سمند LX ایران خودرو در بازار و کارخانه چند؟

به گزارش خبرنگاران، آنالیز قیمت یک ماه اخیر سمند LX نیز نشان می دهد که این خودرو با افزایش 8 میلیون تومان روبرو شده است. در نخستین روز معاملاتی امسال نیز سمند LX حدود 266 میلیون تومان قیمت داشت و حالا رشد 48 میلیون تومان را به ثبت رسانده است.

اما اگر سری به قیمت سمند LX در 13 مرداد 1400 زده باشید، متوجه افزایش 39 درصدی قیمت این خودرو از سال گذشته تا به امروز خواهید شد. در واقع سمند LX در این تاریخ 227 میلیون تومان خرید و فروش می شد، که حالا پس از گذشت 365 روز افزایش قیمت 87 میلیون تومانی را تجربه نموده است.

در خصوص اختلاف قیمت کارخانه و بازار سمند LX نیز یک عدد قابل توجه 153 میلیون تومانی دیده می گردد. در حال حاضر ایران خودرو، سمند LX را به قیمت 160 میلیون و 547 هزار تومان به فروش می رساند، این در حال است که این خودرو در بازار 314 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1498

به "قیمت سمند LX ایران خودرو در بازار و کارخانه چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت سمند LX ایران خودرو در بازار و کارخانه چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید