معرفی برند و محصولات رمینگتون REMINGTON

به گزارش بی نهایت اس ام اس، امروزه همه افراد به جذابیت و زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهند و برای این کار مدت زمانی را صرف آرایش موهای خود می نمایند. وسایل زیادی هم برای حالت دادن به مو وجود دارد. ولی از کاربردی ترین وسایل آرایش مو که کار با آن آسان است و بانوان و آقایان زیاد از آن استفاده می نمایند سشوار و اتومو می­ باشد. بنابراین خرید سشوار و خرید اتومو یک روش ساده و سریع برای حالت دادن موها می باشد. حال چه برای مصرف خانگی باشد یا مصرف حرفه ­ای برای آرایشگران.

معرفی برند و محصولات رمینگتون REMINGTON

امروزه در بازار برای خرید اتومو و خرید سشوار برندهای متنوعی وجود دارد و خرید برترین اتومو یا خرید برترین سشوار از یک برند شناخته شده و اصل همراه با گارانتی معتبر شرکتی ممکن است برای خریداران مشکل باشد.

شرکت آمریکایی رمینگتون یکی از قدیمی­ ترین و معتبرترین برندهای جهان است که در سال 1816 به وسیله اِی رمینگتون و پسرانش تاسیس شد. این شرکت در زمینه فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی شخصی برای خانم­ ها و آقایان مثل انواع اتومو، سشوار، فرنماینده مو (بابلیس)، ریش تراش، ماشین اصلاح سر و صورت و بدن، دستگاه ویو مو، سشوار برس دار، موزن بینی و گوش و… فعالیت دارد.

همانطور که گفته شد برند رمینگتون یکی از شناخته شده ترین برندهای فراوری لوازم شخصی برقی برای آرایش و پیرایش مو می باشد که محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد. ضمناً یک از افتخارات کمپانی رمینگتون این است که رمینگتون اولین شرکتی است که اتومو، سشوار و سایر محصولات حالت دهنده مو را با خاصیت کراتین درمانی فراوری نموده است.

اتومو رمینگتون، فرنماینده مو رمینگتون (بابلیس) و سایر محصولات حالت دهنده مو رمینگتون دارای صفحاتی با خاصیت کرایتن درمانی می باشد. کراتین مو یک پروتئین طبیعی است که باعث تقویت و حفظ سلامت فیبر مو شده و درخشندگی مو را افزایش می دهد. شما با خرید اتومو کراتینه رمینگتون مانع از آسیب تماشا موها در برابر حرارت دستگاه می شوید و حالتی لخت، نرم و لطیف به موها می دهید.

بنابراین مصرف نمایندگان با خرید اتومو رمینگتون، خرید سشوار رمینگتون، خرید فرنماینده مو رمینگتون و یا با خرید ماشین اصلاح سرو صورت می توانند علاوه بر حفظ سلامتی موهایشان، به آسانی حالتی زیبا به موهای خود بدهند تا ظاهری مجذوب نماینده تر داشته باشند.

معرفی اتومو رمینگتون REMINGTON

اتومو ابزاری کاربردی و پرطرفدار در بین خانم­ ها و آقایان برای صاف کردن و لخت کردن مو است و شما می توانید با خرید اتومو رمینگتون به راحتی موهای فر و مجعد را به حالت دلخواه خود در بیاورید. مهمترین فاکتور هم در خرید اتومو توجه به جنس صفحات اتومو می باشد.

اتومو سرامیکی رمینگتون به خاطر سازگار بودن با انواع موها و داغ شدن سریع و آسیب نزدن به مو جزء پرفروش ترین اتومو در بین خریداران می باشد. البته خرید اتومو تیتانیومی رمینگتون هم به علت مقاومت بالا و داغ شدن بسیار سریع صفحات در بین آرایشگران و کراتین کارها بسیار محبوب است.

اگر هم در پی نسل تازه و پیشرفته اتومو رمینگتون هستید که از تکنولوژی بخار سرد برای صاف کردن موها استفاده می­کند و تنها اتومو در جهان است که بدون هیچ آسیبی موها را صاف و لخت می نماید. پیشنهاد ما به شما خرید اتومو رمینگتون هیدرولوکس S9001 از ایومارکت است. همراه با 18 ماه گارانتی معتبر شرکتی.

انواع اتومو رمینگتون بر اساس جنس صفحات

  • اتومو سرامیکی رمینگتون

اتومو رمینگتون سرامیکی جزء پرفروش ترین اتومو در بین خریداران می باشد. چونکه با موها سازگارتر بوده و آسیب بسیار کمی به موها می زند. سریع گرم شده و حرارت را به مدت طولانی در خود نگه داشته و گرما را بطور یکسان و یکنواخت پخش می­کند. مو را کدر نمی نماید و برای موهای معمولی، رنگ شده، نازک، ضعیف و آسیب دیده مناسب است. بعلاوه با فراوری یون منفی باعث براق شدن موها می گردد.

پیشنهاد ما به شما خرید اتومو رمینگتون S8901 از ایومارکت است.

  • اتومو تیتانیومی رمینگتون

اتومو رمینگتون تیتانیومی بسیار سریع داغ شده و گرما را در دمای بالا ثابت حفظ می­کند. رطوبت مو را حفظ نموده و با فراوری یون منفی باعث درخشندگی مو می گردد. برای موهای ضخیم، زبر و فر زیاد مناسب است. در کمترین زمان و با اتوکشی کمتر موها را صاف می نماید. مناسب برای مصارف حرفه­ ای در آرایشگاه و سالن زیبایی.

پیشنهاد ما به شما خرید اتومو رمینگتون S3700 از ایومارکت است.

  • اتومو کراتینه رمینگتون

اتومو رمینگتون کراتینه با رساندن پروتئین کراتین به مو، آبرسانی و حفظ رطوبت مو به سلامتی موها یاری زیادی می­کند. موهای آسیب دیده و شنماینده را ترمیم، بازسازی و تقویت می نماید. اتومو کراتینه نسبت به سایر اتوموها مدت زمان طولانی تری موها را صاف و لَخت نگه می­دارد. باعث زیبایی، لطافت و درخشندگی موها شده و برای موهای کراتینه شده بسیار مناسب است.

پیشنهاد ما به شما خرید اتومو رمینگتون کراتینه S8598 از ایومارکت است.

  • اتومو تورمالین رمینگتون

اتومو رمینگتون تورمالین برای انواع موها مناسب است. سریع گرم شده و حرارت را مدت زمان طولانی در خود نگه داشته و موها را درخشان و خوش حالت نموده و آسیب کمی به مو می رساند. بعلاوه با ایجاد گرمای مادون قرمز باعث نرمی و لطافت موها می گردد. در دمای بالا یون منفی فراوری می­کند که برای ترمیم موهای آسیب دیده و شنماینده مناسب می باشد.

پیشنهاد ما به شما خرید اتومو رمینگتون S6500 از ایومارکت است.

  • اتومو آیونیک رمینگتون

اتومو رمینگتون آیونیک آسیب کمی به مو زده و با فراوری یون منفی و نگه داشتن رطوبت مورد احتیاج مو مانع از خشکی مو شده و از وز شدن موها جلوگیری می نماید. باعث می گردد مو حرارت کمتری دریافت کند و چربی داخل موها حفظ گردد. برای موهای خشک و حجیم مناسب می باشد.

معرفی سشوار رمینگتون REMINGTON

سشوار ابزاری کاربردی و مهم برای خشک کردن مو و آرایش و حالت دادن موها است که بیشترین استفاده را در خانه و آرایشگاه دارد. خرید سشوار مقرون به صرفه قیمت یا خرید سشوار حرفه­ ای بستگی به احتیاج و بودجه شما دارد. ولی بهتر است در هر شرایطی به فکر خرید سشوار با کیفیت و مناسب اصل از یک برند معتبر باشید. چونکه خرید سشوار مناسب مانع از آسیب تماشا موها شده و باعث حالت پذیری بهتر و زیبایی موهای شما می گردد.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار رمینگتون از فروشگاه اینترنتی ایومارکت در مدل های متنوع به همراه گارانتی معتبر شرکتی است.

مهمترین نکات برای خرید برترین سشوار

  • قدرت موتور سشوار

اولین نکته­ای که در خرید سشوار باید به آن توجه کرد مقدار قدرت سشوار (وات) است. هرچقدر مقدار قدرت سشوار بیشتر باشد طول عمر سشوار هم بیشتر می گردد. برای خرید سشوار خانگی قدرت 2000 وات مناسب می­باشد. برای خرید سشوار آرایشگاهی و حرفه ­ای قدرت بالای 2000 وات مناسب است. البته خرید سشوار حرفه ­ای و قوی با قدرت بالای 2000 وات برای مصرف خانگی هم هیچ مانعی ندارد.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار رمینگتون AC9140 از ایومارکت است.

  • تنظیم درجه حرارت و سرعت پرتاب باد سشوار

داشتن درجه تنظیم حرارت در سشوار بسیار مهم می­باشد. چونکه شما می توانید با توجه به جنس و نوع موهای خود مقدار حرارت مناسب را برای خشک کردن و حالت دادن به موها انتخاب کنید تا موها آسیب کمتری ببینند. برای موهای نازک و لخت بهتر است از درجه حرارت پایین و برای موهای فر و مجعد از درجه حرارت بالای سشوار بهره ببرید. بعلاوه تنظیم سرعت پرتاب باد سشوار هم در خشک کردن سریعتر و حالت دادن بهتر به موها موثر است.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار رمینگتون D3711 از ایومارکت است.

  • داشتن قابلیت باد سرد سشوار

معمولا افراد این سوال را می پرسند که باد سرد سشوار چه کاربردی دارد و چرا باید موها را با باد سرد سشوار کرد؟ در جواب به این سوال می توان گفت که استفاده از باد سرد سشوار باعث می­گردد که موها آسیب ندیده و لطیف شده و حالت درخشان و براق پیدا نمایند. برای این کار هم باید ابتدا موها را با باد گرم سشوار خشک کنید و سپس از باد سرد سشوار بهره ببرید. این کاهش ناگهانی حرارت باعث درخشندگی و نرمی بیشتر موها می گردد.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار رمینگتون D8700 از ایو مارکت است.

  • داشتن تکنولوژی آیونیک و تورمالین در سشوار

فناوری آیونیک و تورمالین در سشوارها باعث فراوری یون منفی می گردد. این تکنولوژی الکتریسته ساکن مو را از بین برده و مانع از وز شدن موها می گردد. بعلاوه سریعتر موها را خشک نموده و باعث می گردد موها مدت زمان کمتری در برابر گرمای سشوار قرار بگیرند. در نتیجه باعث افزایش مقاومت و مقدار درخشندگی مو شده و از آسیب تماشا مو جلوگیری می نماید. سشوار آیونیک برای انواع موها به خصوص موهای نازک و فر بسیار مناسب می باشد.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار رمینگتون AC9300 از ایومارکت است.

  • وزن سشوار + ارگونومیک بودن بدنه سشوار

با توجه به اینکه قرار است مدت زمان طولانی از سشوار برای خشک کردن و حالت دادن به موها بهره ببرید بهتر است هنگام خرید سشوار به وزن و خوش دست بودن سشوار (بدنه ارگونومیک) دقت کنید تا در هنگام کار باعث خستگی دست شما نگردد. بخصوص آرایشگران برای خرید سشوار آرایشگاهی به خاطر کار کردن زیاد با سشوار باید به این نکات توجه نمایند.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار رمینگتون 9096 از ایومارکت است.

انواع سشوار، اتومو و سایر محصولات رمینگتون اورجینال با گارانتی معتبر شرکتی و قیمت مناسب را می توانید از فروشگاه ایو مارکت تهیه کنید. www.evemarket.shop

منبع: فوت و فن
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1589

به "معرفی برند و محصولات رمینگتون REMINGTON" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برند و محصولات رمینگتون REMINGTON"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید