منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان راه اندازی می گردد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تفاهم نامه همکاری و مشارکت در راه اندازی و توسعه منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به امضا رسید.

منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان راه اندازی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری و مشارکت در راه اندازی و توسعه منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان در سفر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور استاندار اصفهان، رئیس دانشگاه اصفهان، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید.

این تفاهم نامه به منظور مشخص الگوی همکاری و مشارکت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با دانشگاه اصفهان به عنوان دو نهاد کلیدی علم و فناوری جهت راه اندازی و توسعه مطلوب ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان منعقد شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه سفر خود به اصفهان از ساختمان فرصت و فاز توسعه ای شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در جمع فعالان فناور این شهرک بازدید کرد.

ستاری در حاشیه این بازدید گفت: سرمایه گذاری های جدیدی برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان اصفهان صورت گرفته است که تسهیل گر گسترش فناوری در استان هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: شاهد اتفاقات فناورانه خوبی در این مجموعه هستیم که نشان دهنده گسترش فعالیت های محققان و فناوران استان است. سرمایه گذاری های جدیدی در این شهرک و در دیگر اجزای زیست بوم فناوری و نوآوری در اصفهان انجام گرفته است. همچنین چند تفاهم نامه جدید در این سفر امضاء شد که می تواند تسهیل گر توسعه فناوری در استان باشد.

ستاری توضیح داد: دانشگاه اصفهان تصمیم دارد تا 30 هکتار از اراضی متعلق به این نهاد آموزشی را به احداث پارک علم و فناوری اختصاص دهد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز سعی می نماید با اختصاص اعتبار و حمایت از این طرح، فرایند احداث آن را تسریع کند.

معاون علمی و تحقیقاتی رئیس جمهور در ادامه سفر خود به اصفهان عملیات اجرایی احداث گارک علم و فناوری تجهیزات پزشکی را شروع کرد.

قرار است در این عملیات اجرایی، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با مشارکت بخش خصوصی، پارک علم و فناوری تجهیزات پزشکی و سلامت را راه اندازی کند.

این پارک، به عنوان چهارمین پارک علم و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در مساحتی بالغ بر 23 هکتار ایجاد خواهد شد.

پارک های علم و فناوری شیخ بهایی، ابوریحان و غیاث الدین جمشید، سه پارک علم و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است که اکنون در حال فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 516

به "منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید