مهلت 15 روز به دستگاه های اجرایی جهت ارائه برنامه برای تبریز 2018

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، محمدصادق پور مهدی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی تبریز 2018 با اعلام این مطلب ابراز داشت: انتخاب کلانشهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 فرصتی مناسب برای این شهر و شهرستان های استان است تا نسبت به معرفی ظرفیت های خود اقدام کنند.

مهلت 15 روز به دستگاه های اجرایی جهت ارائه برنامه برای تبریز 2018

وی گفت: در این زمینه باید از تمام توان بخش خصوصی برای فراهم کردن امکانات و زیر ساخت های لازم این رویداد جهانی استفاده کنیم که این امر جز با تسهیل امور برای آنها ممکن نیست.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تقویت زیر ساخت های تبریز، افزایش زیر ساخت های گردشگری، اقامتی، درمانی و تفریحی در سطح سایر شهرستان ها را خواستار شد و گفت: از مهمترین بخش های مورد توجه ما افزایش ظرفیت پذیرش پروازهای ورودی و خروجی و تکمیل سالن تعمیر و نگهداری پروازهای خارجی است.

پورمهدی همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی ها و اتوبوس های سطح شهر را عاملی مهم برای ارائه چهره ای زیبا از تبریز نزد میهمانان خارجی اعلام کرد و گفت: کمیسیون ماده 5 که وظیفه تصویب تغییر کاربری اراضی را دارد، موظف به همکاری با سرمایه گذاران در این بخش شده و مجوزهای لازم برای ایجاد هتل و مراکز تفریحی صادر می شود.

وی با تاکید بر اینکه موزه ها در کانون توجه گردشگران خارجی قرار دارند، از تبدیل عمارت شهرداری تبریز به موزه در روزهای آینده خبر داد و گفت: امیدوارم تا 2018 موزه مطبوعات تبریز گشایش یافته و موزه های دیگر نیز تکمیل یا ایجاد شوند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود خواستار توجه به ساماندهی قهوه خانه های سنتی شد و شرح داد: به زودی سال همایش های شهر تبریز در شهرک خاوران نیز به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 239

به "مهلت 15 روز به دستگاه های اجرایی جهت ارائه برنامه برای تبریز 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت 15 روز به دستگاه های اجرایی جهت ارائه برنامه برای تبریز 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید