پیغام تبریک شاه سعودی و بن سلمان به امیر قطر

به گزارش بی نهایت اس ام اس، فارس نوشت: شاه عربستان سعودی و ولی عهد این کشور در پیغام های جداگانه ای سالگرد انتصاب امیر قطر در پست کنونی را به وی تبریک گفتند.

پیغام تبریک شاه سعودی و بن سلمان به امیر قطر

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

تمیم بن حمد امیر قطر در 25 ژوئن 2013 پس از کناره گیری پدرش حمد بن خلیفه آل ثانی، عهده دار امور در این کشور شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری واس، سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی در سالگرد انتصاب تمیم پیغام تبریکی برای وی فرستاد و برای قطر هم آرزوی پیشرفت و شکوفایی بیشتر کرد.

محمد بن سلمان ولی عهد سعودی هم پیغام مشابهی برای تمیم بن حمد آل ثانی فرستاد و ضمن آرزوی سلامتی برای وی، برای قطر هم آرزوی پیشرفت و شکوفایی کرد.

بحران میان قطر و بعضی کشورهای عربی از ماه ژوئن سال 2017 با قطع کامل روابط دیپلماتیک عربستان سعودی، مصر، امارات متحده عربی و بحرین با این کشور شروع شد و آنها 13 شرط برای ازسرگیری روابط خود با دوحه مطرح کردند.

در شروع سال 2021 در نشست شورای همکاری خلیج فارس در عربستان، توافق مصالحه میان قطر و دیگر کشورهای این شورا به امضا رسید، بدون آنکه حتی یک مورد از شروط 13 گانه تحقق یافته باشد. طبق مصاحبه های مقامات این کشورها، گویا محاصره کنندگان از شروط 13 گانه چشم پوشی نموده اند تا قطر هم در ازای آن شکایت های خود علیه این 4 کشور در سازمان تجارت جهانی و دیگر نهادهای بین المللی را به حالت تعلیق درآورد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1124

به "پیغام تبریک شاه سعودی و بن سلمان به امیر قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک شاه سعودی و بن سلمان به امیر قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید