پیگیری فرایند درمانی علیرضا کریمی در اردوی تیم ملی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران که امید زیادی برای حضور در المپیک 2020 توکیو دارد چندی پیش در مسابقات جام باشگاه های دنیا با تشدید مصدومیت زانو روبرو شد. او بلافاصله تحت نظر تیم پزشکان به سرپرستی دکتر کیهانی مورد درمان ابتدایی و معاینات تخصصی نهاده شد که در نهایت معین شد دچار پارگی رباط زانو شده است.

پیگیری فرایند درمانی علیرضا کریمی در اردوی تیم ملی

با توجه به محدودیت زمان تا بازیهای المپیک 2020 توکیو، پزشکان معالج روش درمان فوری و بهینه ای را برای کریمی انتخاب کردند که او بتواند همزمان با تمرینات بالاتنه در اردو، فرایند درمان زانوی مصدوم خود را هم پیگیری کند.

در این راستا علیرضا کریمی که هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی آزاد در آموزشگاه ملی المپیک تهران حضور دارد زیر نظر دکتر بهرامی نژاد مشغول انجام حرکات اصلاحی است تا بتواند هر چه زودتر تمرینات تخصصی کشتی را شروع کند.

کریمی طبق نظر پزشکان باید فعلا روی تقویت عضلات زانوی مصدومش کار کند و با توجه به حداقل پارگی رباط پا می تواند با انجام فیزیوتراپی تا حد ممکن از انجام جراحی تا المپیک خودداری کند. گفته می گردد این فرایند حدود یکماه و نیم طول خواهد کشید.

به گزارش خبرنگاران، تمرینات امروز اردوی تیم ملی کشتی آزاد یک میهمان ویژه هم داشت که طی آن بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری دنیا و المپیک به همراه حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی با حضور در اردو از نزدیک شاهد تمرینات علیرضا کریمی و فرایند درمانی او بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 72

به "پیگیری فرایند درمانی علیرضا کریمی در اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری فرایند درمانی علیرضا کریمی در اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید