15 دلیل برای تبلیغات با استفاده از سامانه پیامکی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران ؛ امروزه کسب و کارهای بسیاری از پیامک تبلیغاتی در راستای تبلیغات، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی استفاده می نمایند. همین موضوع سبب شده تا اگر کلمات پنل اس ام اس، پیامک تبلیغاتی و نظیر آن ها را در گوگل جست وجو کنید، با سرویس دهنده های مختلف پیامک روبرو شوید که این موضوع انتخاب را برای کاربر سخت می نماید.

15 دلیل برای تبلیغات با استفاده از سامانه پیامکی

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

از آنجایی که انتخاب یک سامانه پیغامکی خوب و معتبر بسیار سخت است امروز قصد داریم تا سامانه پیغامکی پیغام رسان را به شما معرفی کنیم و به اصلی ترین سؤالی که در ذهن شما در این لحظه پیش می آید، پاسخ دهیم: چرا پیغام رسان؟

اعتبار سامانه پیغامکی

همان طور که می دانید اعتبار هر کسب و کاری به مشتریانش است و پنل اس ام اس پیغام رسان نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیغام رسان در طول بیش از یک دهه فعالیت پیروز به ارائه خدمات به میلیون ها کاربر شده که در حال حاضر بیش از 280,000 کاربر فعال در حال استفاده از خدمات این سامانه هستند.

پنل اس ام اس رایگان

کاربران سامانه پیغامکی پیغام رسان احتیاج به صرف هیچ هزینه ای برای خرید پنل اس ام اس ندارند و می توانند به صورت رایگان از تمامی امکانات سامانه استفاده کنند. درواقع کاربران پیغام رسان بدون پرداخت هزینه اولیه به کامل ترین امکانات برای ارسال پیغامک تبلیغاتی دسترسی خواهند داشت.

مادام العمر و بدون تاریخ انقضا

پیغام رسان برای ثبت نام های رایگان هیچ محدودیتی در نظر نگرفته و پنل کاربر بدون تاریخ انقضا به صورت مادام العمر فعال و قابل استفاده است و کاربر احتیاجی به پرداخت هزینه برای تمدید اشتراک سالانه و مسائلی از این دست ندارد. درواقع با یک بار ثبت نام دسترسی به یک پنل همیشگی فراهم خواهد شد و در هر زمان که کاربر احتیاج به ارسال پیغامک تبلیغاتی داشت می تواند تنها با خرید اعتبار از پنل خود استفاده کند.

تعرفه ارزان ارسال پیغامک

ارزان بودن همواره اهمیت بسیار زیادی برای مشتریان دارد و به همین دلیل پیغام رسان همواره سعی بر ارائه ارزان ترین تعرفه ها برای کاربران خود داشته است. نکته قابل توجه اینجا است که در مقابل این ارزانی، کیفیت ارسال پیغامک و یا امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می گیرد هیچ تغییری نمی نماید.

آموزش استفاده از پنل اس ام اس

با این که استفاده از سامانه پیغامکی احتیاج به دانش و مهارت خاصی برای ارسال پیغامک تبلیغاتی ندارد اما ویدیوی آموزشی تمامی امکانات پنل در سامانه موجود است و کاربران می توانند در صورت احتیاج با مشاهده هریک از این ویدیو ها استفاده های تخصصی تری از سامانه پیغامکی داشته باشند.

پشتیبانی 5 ستاره

فارغ از نوع خدمات، داشتن یک پشتیبانی خوب و مؤثر برای تمامی ارائه دهنده های سرویس های خدماتی الزامی است. به همین دلیل پیغام رسان جهت اطمینان خاطر کاربران در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 الی 23 در قالب های تماس تلفنی، چت آنلاین و تیکت آماده پاسخگویی به سؤالات و مسائل احتمالی است و برای این امر از کارشناسان متخصص و زبده بهره گرفته است.

امکان بازدید از سامانه قبل از خرید

در این سامانه پیغامکی، قابلیتی برای مشتریان در نظر گرفته شده تا بتوانند بدون ثبت نام و خرید اعتبار اقدام به بازدید از سامانه پیغامکی و ارسال پیغامک تست کنند. کاربران می توانند به راحتی با محیط سامانه آشنا شوند و تمامی امکانات آن را مورد آنالیز قرار دهند.

بسته های تشویقی ارسال پیغامک

در راستای کاهش هزینه های تبلیغات کاربرانی که ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیشتری انجام می دهند، بسته های تشویقی یک ستاره و دو ستاره برای کاربران در نظر گرفته شده که می توانند با فعالسازی این بسته ها، هزینه کمتری برای خرید اعتبار پیغامک پرداخت کنند. در واقع با یک بار فعالسازی این بسته ها، تخفیف دائمی روی تمامی خریدهای کاربران اعمال خواهد شد.

بازگشت وجه پیغامک های برگشتی به پنل کاربر

در صورتی که در لیست انتخابی کاربر، مخاطبان گیرنده مسدود وجود داشته باشند و پیغامک تبلیغاتی برای آن ها ارسال نگردد، پیغام رسان هزینه های مربوط به این پیغامک ها را به اعتبار حساب کاربر عودت می دهد. بنابراین این اطمینان خاطر وجود خواهد داشت که تنها در صورت رسیدن پیغامک به مخاطب، از اعتبار کاربران کاسته خواهد شد.

امکان اتصال پنل به سایت و نرم افزارهای حسابداری

یکی از محبوب ترین امکانات موجود در سامانه، وب سرویس ارسال پیغامک است که به کاربر این قابلیت را می دهد تا بتواند پنل اس ام اس خود را به سایت و یا نرم افزارهای مختلف خود که متصل کنند. در این صورت کاربر می تواند از امکانات مربوط به ارسال پیغامک نرم افزار خود(برای مثال ارسال پیغامک به مشتری های ثبت شده در نرم افزار) استفاده کند.

خط اختصاصی رایگان

به هر کاربر پیغام رسان هنگام ثبت نام یک خط اختصاصی هدیه داده می گردد تا بتوانند علاوه بر ارسال اس ام اس تبلیغاتی، دریافت پیغامک نیز داشته باشند. همانطور که از اسم این خطوط پیدا است، شماره این خط مختص به یک کاربر است و همین موضوع قابلیت دریافت پیغامک را نیز به کاربر می دهد. خطوط عمومی تنها برای ارسال پیغامک استفاده می شوند و به دلیل اشتراکی بودن قابلیت دریافت را ندارند.

امکانات متنوع برای انتخاب مخاطبان

اصلی ترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش های تبلیغات، قابلیت تفکیک کاربران است. درواقع با امکانات مختلفی که پیغام رسان برای ارسال اس ام اس در نظر گرفته کاربر می تواند مخاطبان خود را به درستی مورد هدف قرار دهد. اصلی ترین این امکانات به توضیح زیر می باشند:

ارسال پیغامک به تفکیک شهر و استان

ارسال منطقه ای به تفکیک کد پستی و پیش شماره

ارسال به تفکیک سن و جنسیت مخاطبان

ارسال به مشاغل و اصناف مختلف

ارسال به وسیله فایل اکسل

ارسال به آنتن BTS ایرانسل

منشی پیغامکی

خط خدماتی

یکی از کاربردی ترین امکاناتی که به کاربران پنل اس ام اس پیغام رسان داده می گردد خط خدماتی است که قابلیت ارسال به لیست سیاه (بلک لیست) و مخاطبان گیرنده مسدود را فراهم می نماید. کاربر خط خدماتی ارسال پیغامک های خدماتی و اطلاع رسانی به همه مخاطبان است. درواقع ارسال خدماتی قابلیتی برای اطلاع رسانی همه شماره ها از جمله کسانی که پیغامک های تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند، می باشد.

گزارش کامل و دقیق ارسال پیغامک

کاربران پیغام رسان می توانند به راحتی از منوی گزارشات، به صورت کلی و جزئی گزارشی از ارسال های خود در بازه های زمانی مورد نظرشان تهیه کنند. شاید در ظاهر تهیه گزارش اهمیتی نداشته باشد، اما برای این که بتوانید بازخورد تبلیغات خود را مورد آنالیز قرار دهید، داشتن یک گزارش دقیق و کامل حتماً مورد احتیاجتان قرار می گیرد.

ارسال لینک به وسیله پیغامک

امروزه بخش عمده ای از کسب و کارها، به صورت آنلاین چه به وسیله شبکه های اجتماعی و چه به وسیله سایت، فعالیت می کنند. ارسال لینک سایت و یا صفحه این تجارت ها در شبکه های اجتماعی به وسیله اس ام اس می تواند راه چاره بسیار مناسبی برای معرفی بخش آنلاین کسب و کارشان باشد.

برای ثبت نام رایگان و فوری در سامانه پیغامکی پیغام رسان می توانید عدد 111 را به شماره 50002060 پیغامک کنید تا کارشناسان پیغام رسان در کوتاه ترین زمان جهت ارائه مشاوره های تبلیغاتی و بازاریابی به وسیله پیغامک با شما تماس حاصل کنند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت www.payam-resan.com اقدام به بازدید از پنل اس ام اس پیغام رسان و امکانات آن نمایید و در صورت وجود هرگونه سؤال نیز در همان لحظه از چت آنلاین استفاده نمایید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 645

به "15 دلیل برای تبلیغات با استفاده از سامانه پیامکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 دلیل برای تبلیغات با استفاده از سامانه پیامکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید