ارائه 31 محصول فناورانه در شبکه صنعت هوایی و هوانوردی کشور

به گزارش بی نهایت اس ام اس، شبکه ای از فعالان صنعت هوایی و هوانوردی تشکیل شده است که تا به امروز 31 محصول فناورانه در آن به ثبت رسیده است.

ارائه 31 محصول فناورانه در شبکه صنعت هوایی و هوانوردی کشور

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پایش و ارزیابی شرایط فعالان و شرکت های دانش بنیان هوایی و هوانوردی، تقویت تولید داخل، ایجاد، حفظ و توسعه کسب وکارهای دانش بنیان هوایی و کاهش نرخ خروج ارز و تجاری سازی فناوری و محصولات دانش بنیان هوایی و برندسازی محصولات و خدمات هوایی کشور مهم ترین اهدافی است که برای ایجاد شبکه صنعت هوایی و هوانوردی مدنظر است.

شبکه ای که قرار است زمینی باشد برای توسعه اقتصادی و فرهنگی، حذف انحصار در صنعت هوایی، توسعه رقابت و اشتغال زایی در این حوزه و عرضه توانمندی و محصولات شرکت های دانش بنیان و خلاق کشور.

در حال حاضر 31 محصول فناورانه در حوزه های هوانوردی عمومی، پرنده های بدون سرنشین، هواپیمای جت، تجهیزات فرودگاهی، قطعات هوایی، موتورهای هوایی و تعمیر، نگهداری و اورهال در این شبکه ثبت شده است.

گروه هوایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ایجاد این شبکه در تکاپو است تا حمایت از شرکت های دانش بنیان را ارتقا دهد و با این کار ایران را یک گام به دستیابی به جایگاه 10 کشور برتر دنیا در صنعت هوایی نزدیک تر کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت محصولات خود می توانند به آدرس اینترنتی https://iravin.isti.ir/home مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1229

به "ارائه 31 محصول فناورانه در شبکه صنعت هوایی و هوانوردی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 31 محصول فناورانه در شبکه صنعت هوایی و هوانوردی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید