تور یونان: برخورد خشن پلیس یونان با معترضان به واکسیناسیون اجباری کرونا

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تعداد زیادی از مردم یونان با تجمع در دومین شهر عظیم این کشور، به اجباری شدن تزریق واکسن کرونا اعتراض کردند که با دخالت پلیس این تظاهرات به خشونت کشیده شد.

تور یونان: برخورد خشن پلیس یونان با معترضان به واکسیناسیون اجباری کرونا

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، چند هزار نفر از مردم یونان شامگاه شنبه (به وقت ایران) با تجمع و تظاهرات در سالونیک به طرح دولت برای واکسیناسیون اجباری ویروس کووید19 اعتراض کردند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، نیروهای امنیتی دومین شهر عظیم یونان با معترضان برخورد کردند که در پی این مداخله، تظاهرات به خشونت کشیده شد.

بر اساس این گزارش، حدود 15 هزار تظاهرات کننده برای اعتراض به اجباری شدن تزریق واکسن کرونا به وسیله مردم یونان، از تمام بخش های این کشور در سالونیک جمع شده بودند.

پلیس یونان در بیانیه ای مدعی شد تظاهرات کنندگان از دستورالعمل های بهداشتی در رابطه با فاصله گذاری اجتماعی از جمله استفاده از ماسک بهداشتی پیروی نکرده بودند.

به نوشته رویترز، نیروهای امنیتی که به لباس های ضد شورش مجهز بودند، برای متفرق کردن معترضان از توپ آب پاش، گاز اشک آور و اسپری فلفل استفاده کردند.

یونانی ها در حالی به واکسیناسیون اجباری کرونا اعتراض دارند که این کشور با حدود 614 هزار مبتلا و بیش از 14 هزار و 100 فوتی بر اثر این ویروس، در رتبه چهل وهفتم کشورهای آلوده به کووید19 قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1177

به "تور یونان: برخورد خشن پلیس یونان با معترضان به واکسیناسیون اجباری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: برخورد خشن پلیس یونان با معترضان به واکسیناسیون اجباری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید