برق واحدهای فولادی از امروز قطع شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، امروز برق واحدهای فولادی قطع شد، چه کسی جوابگوی زیان این صنعت است؟

برق واحدهای فولادی از امروز قطع شد

آنطور که تسنیم گزارش داده، سازمان برق منطقه ای تهران در نامه ای فوری به تعدادی از شرکت های فولادی اعلام نموده است که برق آن ها را از ساعت 10 صبح امروز دوم بهمن قطع می نماید.

براساس این نامه :

پیرو نامه معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای تهران در مورد رعایت سفف بار مصرفی اعلام شده، بدین وسیله به اطلاع می رساند برق آن شرکت رأس ساعت 10 صبح مورخ 2 بهمن ماه 1400 قطع خواهد شد.

سید محمد احرامیان در همین ارتباط گفت: متأسفانه بدون اطلاع از امروز قطع برق بعضی واحدهای تولیدی اجرایی شده هنوز دلایل آن را نمی دانیم و پاسخی هم به ما اعلام ننموده اند.

وی با اعلام اینکه قطعی برق امروز درحالی اجرا شده که هنوز شرکت برق خسارت تعطیلی تابستان واحدهای فولادی پرداخت ننموده است، گفت: متاسفانه با وجود تعطیلی ها دولت هیچ حمایتی از واحدهای تولیدی انجام نداده و سررسید تعهدات و جرایم مالیاتی هر روز برای تولیدکنندگان مسائل متعددی را بوجود آورده است.

این تولیدکننده فولاد توضیح داد: به ما اعلام نشده که تعطیلی امروز تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما این موضوع اثرات بسیار بدی به واحدهای تولیدی فولاد وارد نموده و کسی هم جوابگوی این زیان ها نیست.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1389

به "برق واحدهای فولادی از امروز قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق واحدهای فولادی از امروز قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید