به جای انتقاد در کنار هم خواسته های مردم را محقق کنیم، تشدید کنترل ورودی ها مطالبه مردم است

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/هرمزگان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جای انتقاد و اتهام به یکدیگر، در کنار هم از تمامی ظرفیت ها برای تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی هرمزگان استفاده کنیم.

به جای انتقاد در کنار هم خواسته های مردم را محقق کنیم، تشدید کنترل ورودی ها مطالبه مردم است

محمد آشوری در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: پیرو دغدغه شهروندان استان هرمزگان مبنی بر کنترل سختگیرانه در ورودی های استان و عدم ورود گردشگران به دلیل کاهش شیوع ویروس کرونا نیز تمامی کوشش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه کوشش های استاندار هرمزگان در کنترل مبادی ورودی و خروجی استان نیز قابل تقدیر است، توضیح داد: اما خواسته مردم کنترل شدیدتر و عدم ورود گردشگران و مسافران در این ایام برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید در این هنگام همگی خود را مسئول دانسته و بدون اتهام به فرد خاصی همراه با هم از تمامی ظرفیت ها برای تحقق خواسته به حق مردم هرمزگان بهره ببریم، اضافه نمود: در این زمان باید مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در کنار استاندار قرار بگیرد و از تمامی ظرفیت ها برای ممانعت از ورود گردشگران به استان استفاده کند.

آشوری با بیان اینکه پس از رایزنی با مقامات استانی اکنون در کوشش برای رایزنی با مقامات کشوری برای تحقق این امر هستیم، توضیح داد: هیچگاه یک دست صدا نداشته و باید مسئولان و کارگزاران استان در کنار نمایندگان مجلس و شوراها همگی از تمامی ظرفیت ها بهره ببریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از رایزنی با مقامات کشوری اکنون این درخواست شهروندان هرمزگان را به وسیله ستاد مدیریت کرونا کشور دنبال خواهیم کرد، اضافه نمود: در همین خصوص نامه ای تنظیم و به ستاد مدیریت کرونا کشور ارسال شده و تمامی دغدغه های مردم و اهمیت هرمزگان به عنوان دروازه مالی کشور در این برهه زمانی نیز اعلام شده است.

وی در انتها با بیان اینکه امیدوارم استاندار و مجمع نمایندگان هرمزگان در این راه نیز کوشش نمایند تا خواسته مردم محقق گردد، اضافه نمود: باید کنترل سختگیرانه مبادی ورودی و خروجی هر روز سخت تر و تشدید گردد تا زمانی که ببینیم شیوع بیماری کرونا نیز کاهش و آمار مبتلایان در استان رو به نزول برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 275

به "به جای انتقاد در کنار هم خواسته های مردم را محقق کنیم، تشدید کنترل ورودی ها مطالبه مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جای انتقاد در کنار هم خواسته های مردم را محقق کنیم، تشدید کنترل ورودی ها مطالبه مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید