تجربه جدیدی برای ووشو رقم خورد، همه باید از رئیس حمایت کنند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد که در مجمع انتخاب رئیس چهار سال آینده فدراسیون ووشو حضور داشت در مورد انتخاب صدیقی گفت: آقای صدیقی در تمام این سالها کنار ما بوده و 11 سال مسئولیت روابط بین الملل را عهده دار بوده است. در یک سالی هم که در تای چی در خدمت شان بودیم منشا تحولات بود. شناخت خوبی از مجموعه ووشو دارد و با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم رابطه خوبی دارد.

تجربه جدیدی برای ووشو رقم خورد، همه باید از رئیس حمایت کنند

وی افود: امیدوارم با حمایت اعضای مجمع بتواند در راستا سختی که قدم گذاشته پیروز باشد. از آقای خسروی هم تشکر می کنم به خاطر زحماتی که برای ووشو در دوران سرپرستی کشید. تشکر هم می کنم از نامزدهای محترم که در مجمع حضور پیدا کردند.

رئیس پیشین فدراسیون ووشو که 13 سال این مسئولیت را برعهده داشت گفت: فکر می کنم این داستان انتخابات را امروز باید انتها یافته تلقی کنیم. ما به رای های صد درصدی در ووشو عادت داریم چرا که چهار دوره اینطور بود. پرونده انتخابات بسته شد و از امروز به آینده فکر می کنیم. در ووشو دیدگاه های مختلفی وجود دارد.

علی نژاد ادامه داد: تجربه جدیدی برای ووشو خواهد بود بعد از سالها. خواهش من این است که اقلیت به رای اکثریت احترام بگذارد و هم اکثریت حقوق اقلیت را رعایت کند. خوشبختانه آرا منفی است و کسی دنبال این نباشد که کی به کی رای داده است.

معاون وزیر ورزش گفت: از آقای صدیقی می خواهم در راستای که فدراسیون در این سالها حرکت کرده ادامه بدهد و طوری رفتار کند که در چهار سال آینده بازهم مجمع به او رای بدهد. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم از این فدراسیون حمایت خواهد داشت. این رشته به واسطه مدال آوری در بازیهای آسیایی مورد حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهد بود. لازمه این اتفاق همکاری و همراهی همه بزرگواران است.

علی نژاد در پرسش و پاسخ به خبرنگاران نیز گفت: پس از 13 سال حضورم در ووشو انتخابات برگزار شد و آقای صدیقی به عنوان رئیس انتخاب شد. به نظر می آید که ایشان به گونه ای عمل کرد که توانست اعضای مجمع را متقاعد کرد. در صحبت هایش ادامه راستا گذشته نمود بیشتری داشت و احساس می کنم با همراهی اهالی ووشو بتواند راستا خوبی را طی کند و ما آینده خوبی را برای این رشته داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش در مورد انصراف های پرتعداد گفت: البته یکی از نامزدها به نفع آقای صدیقی کناره گیری کرد که برند ووشو ایران و اسطوره این رشته است. دوستان دیگری که انصراف دادند به نفع کسی کناره گیری نکردند. این حقوق آدم هاست و نمی توانیم از قبل پیش بینی کنیم چه کسی انصراف می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 493

به "تجربه جدیدی برای ووشو رقم خورد، همه باید از رئیس حمایت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه جدیدی برای ووشو رقم خورد، همه باید از رئیس حمایت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید