ترامپ: به دنبال مرحله دوم قرارداد تجاری با چین نیستیم

به گزارش بی نهایت اس ام اس، رئیس جمهور آمریکا آدینه شب (به وقت تهران) در جمع خبرنگاران گفت که واشنگتن به دنبال مرحله دوم قرارداد تجاری با چین نیست.

ترامپ: به دنبال مرحله دوم قرارداد تجاری با چین نیستیم

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه گفت که روابط واشنگتن با چین به شدت آسیب دیده است.

وی که در هواپیما و در جریان سفر از واشنگتن به میامی در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: در حال حاضر به دنبال مرحله دوم قرارداد تجاری میان چین و آمریکا نیستیم و روابط با چین به شدت آسیب دیده است.

روز گذشته نیز وانگ یی وزیر امور خارجه چین نیز گفت، روابط کشورش با آمریکا با جدی ترین چالش از زمان برقراری آن روبرو شده است.

آمریکا از زمان شیوع ویروس کرونا کوشش نموده است چین را مقصر این همه گیری جهانی جلوه دهد. کاخ سفید همچنین به بهانه جانب داری سازمان جهانی بهداشت از پکن، خروج خود از این نهاد را اعلام نموده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین ضمن محکوم کردن خروج آمریکا از سازمان جهانی بهداشت، از تحقیق این نهاد بر روی منشاء شیوع ویروس کرونا استقبال نموده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 505

به "ترامپ: به دنبال مرحله دوم قرارداد تجاری با چین نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: به دنبال مرحله دوم قرارداد تجاری با چین نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید