جزئیات پرداخت وام ضروری به بازنشستگان ، مبلغ، کارمزد و تعداد اقساط

به گزارش بی نهایت اس ام اس، اداره کل امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در مورد اصلاح اقساط بازپرداخت وام ضروری 12میلیون تومانی در فیش حقوقی مرداد ماه 1401 بازنشستگان و موظفین این صندوق، اطلاعیه ای صادر کرد.

جزئیات پرداخت وام ضروری به بازنشستگان ، مبلغ، کارمزد و تعداد اقساط

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: بنا به مصوبات شورای پول و اعتبار، وصول کارمزد سالانه وام های قرض الحسنه متفاوت از تسهیلات عادی بوده و باید در ماه اول و اولین ماه سال های آینده شامل ماه سیزدهم و بیست و پنجم از گیرنده تسهیلات، دریافت گردد.

برهمین اساس، صندوق بازنشستگی کشوری به منظور رفاه بازنشستگان، کارمزد سالانه را در مبلغ اقساط ماهانه تقسیط نموده و طی 36 ماه از حقوق و مزایای دریافت کنندگان وام کسر و به بانک عامل واریز نموده که در نتیجه، این امر باعث افزایش کسر از حقوق به مبلغ 5 هزار و 800 تومان نسبت به اقساط قبلی شده است.

بدیهی است که در حال حاضر محاسبه اقساط ماهانه مرداد ماه 1401 برای کلیه تسهیلات 12 میلیون تومانی، بر اساس ضوابط قانونی فوق الذکر اصلاح شده و اقساط بازپرداخت با احتساب تقسیط کارمزد سالانه از حقوق بازنشستگان تا تسویه کامل ماهانه کسر خواهد شد.

بعلاوه مبلغ کارمزد همان 4 درصد با دوره بازپرداخت 36 ماهه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1520

به "جزئیات پرداخت وام ضروری به بازنشستگان ، مبلغ، کارمزد و تعداد اقساط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پرداخت وام ضروری به بازنشستگان ، مبلغ، کارمزد و تعداد اقساط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید