خبرنگاران توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تهران - خبرنگاران- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: افتتاح کتابخانه و توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود نهاد کتابخانه ها باید با استفاده بهینه از فضای مجازی دسترسی علاقه مندان به کتاب را تسهیل کند.

خبرنگاران توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود

به گزارش خبرنگاران، شکرالله حسن بیگی روز یکشنبه در آیین بهره برداری و تجهیز کتابخانه خواجه نصیر الدین طوسی در شهرستان بهارستان گقت: کتاب یکی از معجزه های پیامبر اسلام است که این نشان از اهمیت والای کتاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا اشاره کرد و گفت: تا به امروز جلسات متعدد ستاد هماهنگی انتخابات در استانداری و شهرستان ها برگزار شده است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران شرح داد: هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات 1400 در استان تهران اجرا شده است و آمادگی صد در صدی برگزاری انتخابات را داریم.

حسن بیگی با بیان اینکه مشارکت مردم بسیار مهم است، گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و مردم با حضور در انتخابات اینده کشور را تضمین می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: از ماه ها قبل شبکه های معاند و دشمنان نظام به منظور دلسرد نمودن مردم از نظام به دنبال عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند. مردم بی شک با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از این نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 903

به "خبرنگاران توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه کتابخوانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید