خبرنگاران زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یاسوج- خبرنگاران- رییس واحد استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و مرحله دوم آزمون المپیادهای علمی در این استان را اعلام کرد.

خبرنگاران زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

عبدالرحمن چمن آرا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: مرحله دوم آزمون المپیادهای علمی ویژه دانش آموزان پایه هفتم دوره متوسطه اول است.

وی اضافه نمود: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نیز ویژه دانش آموزان پایه هفتم دوره متوسطه اول و پایه دهم دوره متوسطه دوم است.

رییس واحد استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: همزمان با سراسر کشور مرحله دوم آزمون المپیادهای علمی در این استان 26 تیرماه 1399 برگزار و نتایج آن نیز 15 شهریورماه امسال اعلام می شود.

چمن آرا اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در کهگیلویه و بویراحمد و همزمان با سراسر کشور برای دانش آموزان پایه های هفتم و دهم این استان نیز 27 تیرماه امسال است.

وی ابراز داشت: همزمان با سراسر کشور ساعت برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در کهگیلویه و بویراحمد برای دانش آموزان پایه هفتم 9 صبح و برای دانش آموزان پایه دهم نیز 14 عصر است.

تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر 161 هزار نفر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 433

به "خبرنگاران زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید